close

 

 

 

相關圖片

 

Hi,我是Maggie!

這首歌應該是在電影紅酒燉香雞裡面聽到的。

對了,我怎麼覺的英國男生有一種長相阿?!

 

 

My whole life waiting for the right time

我這一生都在等這時刻
To tell you how I feel.

來告訴你我的感覺
Know I try to tell you that I need you.

我知道我試著和你說:我需要你
Here I am without you.

現在我卻失去你
I feel so lost but what can I do?

我不知所措但又能怎樣
'Cause I know this love seems real

因為我知道這份愛是如此真實
But I don't know how to feel.

但我卻不知道如何感覺(??)

 

We say goodbye in the pouring rain

我們在滂沱大雨中分手
And I break down as you walk away.

望著你離去,我情緒崩潰
Stay, stay.

留下來!留下來!
'Cause all my life I've felt this way

因為我終身都感到這樣(??)
But I could never find the words to say

但我卻無法以言語表達
Stay, stay.

留下來!留下來!

 

Alright, everything is alright

很好,一切都很美好
Since you came along

自從你來到後
And before you

而在你之前
I had nowhere to run to

我無處可去
Nothing to hold on to

生命中沒有任何牽掛
I came so close to giving it up.

我差點就放棄
And I wonder if you know

你知道嗎?
How it feels to let you go?

知道讓你走的決定有多痛苦

 

You say goodbye in the pouring rain

你在大雨中和我道別

And I break down as you walk away.

望著你離去,我情緒崩潰
Stay, stay.

留下來!留下來!
'Cause all my life I've felt this way

因為我終身都感到這樣(??)
But I could never find the words to say

但我卻無法以言語表達
Stay, stay.

留下來!留下來!

 

So change your mind

所以改變你的心意吧
And say you're mine.

然後說你是我的
Don't leave tonight

今晚別離開
Stay.

留下來

 

Say goodbye in the pouring rain

在大雨中道別

And I break down as you walk away.

望著你離去,我情緒崩潰
Stay, stay.

留下來!留下來!
'Cause all my life I've felt this way

因為我終身都感到這樣(??)
But I could never find the words to say

但我卻無法以言語表達
Stay, stay.

留下來!留下來!

 

Stay with me, stay with me,

回到我身邊
Stay with me, stay with me,

回到我身邊
Stay, stay, stay, stay with me.

回到我身邊

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()