close

Back up on the mended road

重新踏上那剛修好的路
I pause

我停了下來
taking time to check the dial

特地看了看儀表板

 

And the Lilywhite

那白皙的佳人
I never knew her name

我從不曉得她的名字
But she'll be passing my way sometime again.

但她總會再次經過我的人生軌跡

 

I raise my hand and touch the wheel

我伸長了手去碰
of change

命運之輪
taking time to check the dial

特地看了看儀表板

 

Thank the Lilywhite

謝謝那白皙的佳人
I never knew her name

我從不曉得她的名字
But she'll be passing my way sometime again.

但她總會再次經過我的人生軌跡
But she'll be passing my way sometime again.

但她總會再次經過我的人生軌跡

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()