close

 

What ravages of spirit

是如何破壞力強大的靈魂
Conjured this tempestuous rage

召喚出這暴風雨般的暴怒
Created you a monster

將你塑造成一個怪物
Broken by the rules of love

被愛的規則擊倒的怪物


And fate has led you through it

你聽隨你的命運
You do what you have to do

做了你必須做的事
 

And I have the sense to recognize that

我心裡是明白的
I don't know how to let you go

我不知道該如何放下你
Every moment marked

生活中的每一刻
With apparitions of your soul

都是你的身影
I'm ever swiftly moving

我不停歇奔走
Trying to escape this desire

只為了逃離這慾望
The yearning to be near you

渴望接近你
I do what I have to do

我還是做了我必須做的事
The yearning to be near you

渴望接近你
I do what I have to do

我還是做了我必須做的事

And I have the sense to recognize that

我心裡是明白的
I don't know how to let you go

我不知道該如何放下你

 

A glowing ember

悶燒的餘燼

Burning hot

炙熱的燒著
Burning slow

緩慢的燒著
Deep within I'm shaken by the violence

我心緒焦躁且憂慮因為
Of existing for only you

我多麼地強烈只想為你而活

 

I know I can't be with you

知道不能與你相守
I do what I have to do

我做了我必須做的事

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()