close
哈哈,看到羊博士和兄弟們唱這首歌,挺不錯聽的~https://www.bilibili.com/video/BV1BS4y1X7rk?p=2
 
原版mv:
 
 
I got something to say that might cause you pain
我接下來要說的話會傷你的心
If I catch you talking to that boy again
再一次讓我看到你和那個男孩講話
I'm gonna let you down
我會讓你感到失望
And leave you flat
我會離開這段關係

Because I told you before, oh
因為我和你說過了
You can't do that

你不能這麼做

Well, it's the second time I've caught you talking to him

這已經是我第二次抓到你和他說話
Do I have to tell you one more time, I think it's a sin

還要我再跟你說一遍嗎?這件事很嚴重
I think I'll let you down (Let you down)

我會讓你感到失望
Leave you flat (Gonna let you down and leave you flat)

我會離開這段關係

 

Because I told you before, oh
因為我和你說過了
You can't do that
你不能這麼做


Everybody's green

大家都嫉妒我
Cos I'm the one who won your love

因為我贏得了妳的芳心
But if they'd seen

但如果他們看到
You're talking that way they'd laugh in my face

你和別人眉來眼去,他們準會嘲笑我

So please listen to me, if you wanna stay mine

所以請聽著,若你還想繼續跟我交往
I can't help my feelings, I'll go out of my mind

我不能控制我的憤怒,我會瘋掉的
I'm gonna let you down (Let you down)

我會讓你感到失望
And leave you flat (Gonna let you down and leave you flat)

我會離開這段關係

 

Because I told you before, oh
因為我和你說過了
You can't do that

你不能這麼做

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()