close

 

 

In silence, no one answers

萬籟俱寂,無人回應
But I still hear your voice

然我還能聽見你

If you'd only come hold me

倘若你能擁我入懷
If you’d only come

倘若你能來

 

Tears flow

淚 滾滾淌下
Sorry I’m late again

對不起,我又晚了一步
Let them fall

任憑淚水流淌
Sorry I’m late again

對不起,我又晚了一步

 

In darkness, It’s getting hard

黯淡之中,更加難耐
Getting hard to stand

更是難以負荷
If you hear me, If you see me

要是你聽見了我,要是你看見了我
Won’t you come closer

你願意緊擁我嗎


 

Tears flow

淚 滾滾淌下
Sorry I’m late again

對不起,我又晚了一步
Let them fall

任憑淚水流淌
Sorry I’m late again

對不起,我又晚了一步

 

Can you just tell me once

那怕一次,能否告訴我
You’ll never leave me

你永遠不會離我而去
(I’m) afraid of losing you

我很害怕失去你

 

Will you just lay with me

能否依偎在我身邊
There will be no fears

讓我不再恐懼
If you only stay with me

就這樣伴我左右

Bare your soul to me

儘管向我敞開心扉
Here I stand for you

我就在這陪你
Stop crying your heart

別把淚水憋於心中
Days will come for you, for us

好日子將為了你,為我們如約而至

In silence, no one answers

萬籟俱寂,無人回應
But I still hear your voice

我還能聽見你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()