close

 

 

 

[Intro]
Nobody sees, nobody knows

沒有人能看見,也不會有人知道
We are a secret, can't be exposed

我們是個秘密,無法公開
That's how it is, that's how it goes

事實就是如此,這段感情也只能是這樣
Far from the others

唯有遠離人群時
Close to each other

我們才能親近

 

[Verse 1]
In the daylight, in the daylight

白天時
When the sun is shinin'

太陽照耀大地
On a late night, on a late night

深夜時
When the moon is blindin'

月光刺眼
In plain sight, plain sight

如此顯眼之處
Like stars in hidin'

仍有星星躲藏著一般
You and I burn on, on

你和我熱情的燃燒

 

 

[Pre-Chorus]
Put two and together, forever

2+2永遠等於4(雙關:我和你永遠會在一起)
We'll never change

我們永遠不會變
Two and together

你和我的愛
We'll never change

我們永遠不會變
 

 

Nobody sees, nobody knows

沒有人能看見,也不會有人知道
We are a secret, can't be exposed

我們是個秘密,無法公開
That's how it is, that's how it goes

事實就是如此,這段感情也只能是這樣
Far from the others

唯有遠離人群時
Close to each other

我們才能親近
That's when we uncover-cover-cover

這時我們才能從隱匿中走出來

 

[Verse 2]
My asylum, my asylum

我的庇護所
Is in your arms

是你的臂彎
When the world gives heavy burdens

當世界給我如此的重擔
I can bare a thousand tons

我能負千斤重
On your shoulder, on your shoulder

倚偎你的肩頭
I can reach an endless sky

我便能觸碰到無盡的天
Feels like paradise

就像天堂般

 

 

[Bridge]
We could build a universe right here

在此我們自己打造屬於彼此的宇宙
All the world could disappear

讓全世界都消失
Wouldn't notice, wouldn't care

他們不會注意、也不會在乎
We could build a universe right here

在此我們自己打造屬於彼此的宇宙
The world could disappear

讓全世界都消失
Yeah, I just need you near

我只需要你在身旁

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()