close

 

 

Gave you all that you needed

我給了你需要的一切
You cut but I'm bleeding

而你能斷的一乾二淨,我卻捧著淌血的心
And all of my strength that I gave to you

曾經給你的,我所有的力量

 

I loved completely

我深愛過
You lose then you leave me

你選擇放手離開我
And all of my hope

而我所有的希望
I left with you too

也隨著你消失

 

But I gave my heart whole I did

但我曾給過我全部的心
I gave my heart

我給過我的真心
And although it's lost

雖然現在了無蹤影
It is still beating

但它仍躍動著
And I gave my whole soul I did

我曾給過我完整的靈魂
I gave my soul

我給過我的靈魂
And although I'm broken

雖然如今我碎落一地
I am still breathing

但我仍呼吸著

 

I will sleep through the moments

我將沉睡,度過那些時刻
All the moments you've stolen

那些被你偷走的光陰
All for my love

為了我的愛
I'll learn the truth

我將了解真相

 

That I gave my heart whole I did

我曾給過我全部的心
I gave my heart

我給過我的真心
And although it's lost

雖然現在了無蹤影
It is still beating

但它仍躍動著
And I gave my whole soul I did

我曾給過我完整的靈魂

I gave my soul

我給過我的靈魂
And although I'm broken

雖然我的心碎落一地
I am still breathing

但我仍呼吸著

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()