close

「bruce springsteen we are the world」的圖片搜尋結果

「bruce springsteen we are the world」的圖片搜尋結果

 

 

 

I'm driving in my car

我開著車
I turn on the radio

打開收音機
I'm pulling you close

我將你拉近
You just say no

你說了聲"不要"
You say you don't like it

你說不喜歡這樣
But girl I know you're a liar

但女孩我知道你是個小騙子
'Cause when we kiss

因為我們親吻時...
Ooooh, Fire

Ooooh,烈火般熱情

 

Late at night

夜深了
I'm takin' you home

我送你回家
When I say I wanna stay

當我說我想留下
You say you wanna be alone

你說你要一個人靜靜
You say you don't love me

你說你不愛我
But you can't hide your desire

但女孩你藏不住你的慾望呀
And when we kiss

當我們親吻時...
Oh, Fire

Oh,烈火般熱情

 

You had a hold on me

女孩你主宰我的心
Right from the start

從相遇的那刻起
A grip so tight

牢牢的揪緊我
I can't tear it apart

分都分不開
My nerves all jumpin'

我緊張得要命
Actin' like a fool

在你面前就像傻瓜般
Your kisses they burn

你的香吻點燃我
But your heart stays cool

帶你的心卻如此冷淡

 

Romeo and Juliet

羅蜜歐與茱麗葉
Samson and Delilah

參孫和大利拉

Baby you can bet

寶貝,我相信
Their love they didn't deny

他們都大方承認他們的愛
Your words say split

你表面上說我們要分開
But your words they lie

但這是謊話啊
When we kiss

因為我們親吻時...
Mmmmmm, Fire

Mmmmmm,烈火般熱情
Fire

烈火般熱情

 

It's burnin in my soul

在我的靈魂中燃燒
It's outta control
無法控制

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()