close

昨天滑IG的時候突然看見Avicii的現實動態居然更新了!

打開一看原來是在今年的12/5要在斯德哥爾摩舉辦他的紀念活動,

卡司有David Guetta, Kygo , Nicky RomeroDJ

心動嗎?

瑞典西邊有挪威,東邊有芬蘭,南邊有丹麥,西南邊還有個荷蘭,

我他媽生在台灣,SWAG

更何況還不是寒假喔...哈哈哈哈哈我很快樂T T

悲憤之下(?!)就翻了這首歌,

出自Avicii第一張專輯,我覺得我肯定上了他的癮...

 真的好想好想你啊..

 

 

 

[Verse 1]

I don't know just how it happened; I let down my guard

不知道這是怎麼發生的,我卸下了防備

Swore I'd never fall in love again, but I fell hard

我曾發誓不會再陷入愛情,卻很難做到

Guess I should have seen it coming; caught me by surprise

想著我應該要有所預感,你卻出乎意料的找上我

Wasn't looking where I was going; I fell into your eyes

還不知道自己該往哪裡,就墜入在你瞳孔裡了

 

[Pre-Chorus]

You came into my crazy world like a cool and cleansing rain

你出現在我瘋狂世界裡,像涼爽又沁涼的大雨

Before I, I knew what hit me, baby, you were flowing through my veins

在我還沒來得及反應之前,親愛的,你已侵佔我的全身

 

[Chorus]

I'm addicted to you, hooked on your love

我上了你的癮,被你的愛吃的死死的

Like a powerful drug I can't get enough of

像是一級毒品無法戒掉

Lost in your eyes, drowning in blue

迷失在你的眼裡,溺死在那片藍海裡

I'm out of control, what can I do?

我已魂不守舍,該如何是好?

I'm addicted to you

我已上了你的癮

 

[Verse 2]

Midnight blows in through the window, dances 'round the room

午夜的風拍打著窗,我們在房間裡翩翩起舞

Got me hypnotised, I'm getting high on love with you

你使我神魂顛倒,我深深的愛上你

I couldn't live without you now, oh, I know I'd go insane

沒了你人生便失去意義,噢,我大概是瘋了

I wouldn't last one night alone, baby

就連一晚都不想獨自待著,寶貝

I couldn't stand the pain

這孤獨的痛我已無法忍受

 

[Chorus]

I'm addicted to you, hooked on your love

我上了你的癮,被你的愛吃的死死的

Like a powerful drug I can't get enough of

像是一級毒品無法戒掉

Lost in your eyes, drowning in blue

迷失在你的眼裡,溺死在那片藍海裡

I'm out of control, what can I do?

我已魂不守舍,該如何是好?

I'm addicted to you

我已上了你的癮

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()