好久沒翻譯了~~

偶然刷ig的時候聽到這首歌,

關鍵字找了一下竟然馬上就找到了!

這首歌應該沒什麼好介紹的,

就是要你「有愛大聲說」,不要等到曲終人散,

自己獨自後悔莫及。

願大家都能有情人終成眷屬呀!

 

 

[Intro]

There's a girl, but I let her get away

有個女孩,離開我了

It's all my fault 'cause pride got in the way

錯全在我,讓自尊心作祟

And I'd be lying if I said I was okay

說「我很好」,肯定是謊話

About that girl, the one I let get away

提到那女孩,我後悔不已

 

[Verse 1]

I keep saying no

只是一直說著,這不可能

This can't be the way it was supposed to be

事情不應該是現在這個樣子

I keep saying no

我一直說著,不會是這樣的

There's gotta be a way to get you close to me

總有個方法,能讓妳回到我身邊的

 

[Chorus]

(Now I know you gotta)

(現在我告訴你) 

speak up if you want somebody

如果需要某個人,大聲說出口

Can't let them get away, oh no

不要讓他們有機會離你而去

You don't wanna end up sorry

你不會想抱著遺憾收尾的

The way that I'm feeling everyday

因為那正是我每一天正遭受的感覺

(Don't you know)

(你難道不知道嗎)

No, no, no, no

There's no home for the broken heart

破碎的心無所適從

(Don't you know)

(你難道不知道嗎)

No, no, no, no

There's no home for the broken

破碎的你無處可歸的

 

[Verse 2]

There's a girl, but I let her get away

有個女孩,離開了我

It's my fault 'cause I said I needed space

錯全在我,誰叫我說我需要空間

And I've been torturing myself night and day

日以繼夜我折騰自己

About that girl, the one I let get away

關於那女孩,我只有後悔

I keep saying no

只是一直說著,這不可能

This can't be the way it was supposed to be

事情不應該是這的樣子

I keep saying no

我一直說著,不會是這樣的

There's gotta be a way to get you

總有個辦法讓妳

There's gotta be a way to get you

總有個辦法能讓妳

Close to me

回到我身邊

 

[Chorus]

(Now I know you gotta)

(現在我告訴你) 

speak up if you want somebody

如果需要某個人,大聲說出口

Can't let them get away, oh no

不要讓他們有機會離你而去

You don't wanna end up sorry

你不會想抱著遺憾收尾的

The way that I'm feeling everyday

因為那正是我每一天正遭受的感覺

(Don't you know)

(你難道不知道嗎)

No, no, no, no

There's no home for the broken heart

破碎的心無所適從

(Don't you know)

(你難道不知道嗎)

No, no, no, no

There's no home for the broken

破碎的你無處可歸的

 

[Bridge]

No home for me (no)

無處可歸

No home cause I'm broken

破碎之心無所適從

No room to breathe (no)

無法呼吸

And I got no one to blame

無法責怪任何人

No home for me (no)

無處可歸

No home 'cause I'm broken

破碎之心無所適從

About that girl

提到那女孩

The one I let get away

我後悔不已

 

[Chorus]

(Now I know you gotta)

(現在我告訴你) 

speak up if you want somebody

如果需要某個人,大聲說出口

Can't let them get away, oh no

不要讓他們有機會離你而去

You don't wanna end up sorry

你不會想抱著遺憾收尾的

The way that I'm feeling everyday

因為那正是我每一天正遭受的感覺

(Don't you know)

(你難道不知道嗎)

No, no, no, no

There's no home for the broken heart

破碎的心無所適從

(Don't you know)

(你難道不知道嗎)

No, no, no, no

There's no home for the broken

破碎的你無處可歸的

 

You don't wanna lose that love

你不會想失去愛人的

It's only gonna hurt too much

因為那只會讓你受傷

(I'm telling you)

(我告訴你)

You don't wanna lose that love

你不會想失去愛人的

 

It's only gonna hurt too much

因為那只會讓你受傷

(I'm telling you)

(我告訴你)

You don't wanna lose that love

你不會想失去這份愛的

Cause there's no hope for the broken

因為破碎之心了無希望

About that girl

關於那女孩

The one I let get away

我僅只有後悔

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()