close

 

Kygo的新歌就是..嗯很kygo XD

歌詞我想不用贅述,

住大家都能遠離渣男,幸福快樂呀!

 

Seven months, two weeks and seven days

七個月,兩星期或七天

Since I left, who’s counting anyway?

我離開後,誰還去在乎數日子啊?

But for me the only thing that’s changed

對我來講唯一改變的

Is the distance between New York and LA

只有紐約到洛杉磯的距離罷了

 

Seven months, two weeks and seven days

七個月,兩星期或七天

Since I was so easily replaced

我太容易就被另一個女孩取代了吧

It’s so strange how I recognise her face

奇怪的是她的面孔會浮現我腦海

But tell me does she make you feel the same?

告訴我她所帶給你的感覺是否與我相同?

Kills me to know she’s sleeping in my place

知道她在我的位置上入睡令我痛不欲生

 

It’s midnight and I’m wasted

午夜,我醉醺醺的

So wasted

我醉了

I’m wasted

我醉了

I can’t believe I’m calling you up again

不敢相信我又打了你電話

 

I know I might be crazy

我知道我或許瘋了

So crazy

瘋了

I’m crazy

我瘋了

I can’t believe I’m calling you just to say

不敢相信我打給你只是想說

 

I’m not OK

我很不好

I just called you to say

我對你說的竟然是

I’m not OK

我過得很不好

I just called you to say

我對你說的竟然是

I’m not OK

我過得很不好

I’m not OK

很不好

 

Medicate with whiskey and cheap wine

安眠藥配上威士忌和劣酒

But it don’t stop this dream back in my mind

無法停止那些夢境在我腦海播放

My friends all say that I will heal in time

我的朋友們都說時間會治癒一切

But the truth is it don’t give me peace of mind

然而事實卻是它片刻不給我安寧

 

It’s midnight and I’m wasted

午夜,我醉醺醺的

So wasted

我醉了

I’m wasted

我醉了

I can’t believe I’m calling you up again

不敢相信我又打了你電話

 

I know I might be crazy

我知道我或許瘋了

So crazy

瘋了

I’m crazy

我瘋了

I can’t believe I’m calling you just to say

不敢相信我打給你只是想說

 

I’m not OK

我很不好

I just called you to say

我對你說的竟然是

I’m not OK

我過得很不好

I just called you to say

我對你說的竟然是

I’m not OK

我過得很不好

I’m not OK

很不好

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()