Jonas Blue 的新歌,

這首歌同時也是電影尖叫旅社3”的主題曲,

曲風聽起來暢快活潑,

讓人感到愛真的圍繞在身旁啊~

 

[Verse 1]

This is such a perfect place

這是個完美的地方

I'm glad I found this with you

很高興能與你一起分享這個喜悅

Our love reflected in your face

你的臉龐上透露著我愛你的事實

Only Heaven can beat this view

唯有天堂能與這份光彩匹敵

 

[Pre-Chorus]

Come on, let's run and get lost in the crowd

跟著我,讓我們一同在茫茫人海中浮沉

Into the light as the night's comin' down

在夜晚暮色中走進另一片光亮

I'm double-tappin', I'm focusin' now

來支舞吧,專心地感受這份感覺

We're focusin' now

屏氣凝神

 

[Chorus]

I see love

我看見愛情

I see love around me

在我身旁打轉

From a river to a flood

從潺潺河流到洪水來臨

I see love around me (love around me)

我看見愛就圍繞在我身邊

 

[Verse 2]

I love you, helped me find my heart

我愛你,你助我找回自己怦然的心

I didn't even know my name

我甚至忘了自己的姓名

Then I was blinded by the dark

我曾迷失在黑暗中

My eyes will never look the same

但因為你的出現,我永遠都不必害怕迷惘

 

[Pre-Chorus]

Come on, let's run and get lost in the crowd

跟著我,讓我們一同在茫茫人海中浮沉

Into the light as the night's comin' down

在夜晚暮色中走進另一片光亮

I'm double-tappin', I'm focusin' now

來支舞吧,專心地感受這份感覺

We're focusin' now

屏氣凝神

 

[Chorus]

I see love

我看見愛情

I see love around me

在我身旁打轉

From a river to a flood

從潺潺河流到洪水來臨

I see love around me (love around me)

我看見愛就圍繞在我身邊

 

[Pre-Chorus]

Come on, let's run and get lost in the crowd

跟著我,讓我們一同在茫茫人海中浮沉

Into the light as the night's comin' down

在夜晚暮色中走進另一片光亮

I'm double-tappin', I'm focusin' now

來支舞吧,專心地感受這份感覺

We're focusin' now

屏氣凝神

 

[Chorus]

I see love

我看見愛情

I see love around me

在我身旁打轉

From a river to a flood

從潺潺河流到洪水來臨

I see love around me (love around me)

我看見愛就圍繞在我身邊

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()