close

雖然德國掰掰了,

雖然我的世足賽已經結束了,

(對,讓我們相約2022杜拜見)

雖然我覺得這世界瘋了,

雖然我可能還是會忍不住看接下來的比賽,

雖然這首歌聽起來超世足風的啊啊啊啊啊啊啊

但是跟足球一點關係也沒有,

帶著幼稚的口吻翻完了這首感覺Bling bling的歌心情瞬間好轉很多

如果你也和我一樣為德國難過,

將這首歌收入歌單準沒錯!!

 

[Chorus: MNEK]

Before you came into my life

在妳闖入我的生命之前

Everything was black and white

我的世界只有黑與白的孤單乏味

Now all I see is colour

現在我的人生充滿了色彩

Like a rainbow in the sky

就像是折射在蔚藍天際中的那座虹橋

So, tell me your love will never fade

妳賦予我的那份愛將永不消逝

That I won't see no clouds of grey

我的人生從此再也沒有烏雲的灰

'Cause I don't want another

因為我找到了妳

You bring colour to my life, baby

妳為我的生命帶來色彩,寶貝

 

[Verse 1: MNEK]

Life was so heavy, I was giving up, na-na

生活充滿了困難,我曾經想過放棄

But since you came along, I'm light as a feather, ah

但自從妳出現在我的生命裡,我瞬時滿懷了希望

You give me something incredible, sensational, baby

妳帶來的一切都不可思議,美妙無比啊,寶貝

When we're together, everything is better

當我們膩在一塊兒,每件事都變得更加美好

My darling

親愛的

 

[Pre-Chorus 1: MNEK]

Only you can brighten up my day

只有妳能照亮我的生活

You make everything change, you rearrange

妳讓一切都有了轉機,從頭來過的機會

So don't go away

所以請別走

Let me tell ya

讓我告訴妳吧

 

[Chorus: MNEK & Hailee Steinfeld]

Before you came into my life

在妳闖入我的生命之前

Everything was black and white

我的世界只有黑與白的孤單乏味

Now all I see is colour

現在我的人生充滿了色彩

Like a rainbow in the sky

就像是折射在蔚藍天際中的那座虹橋

So, tell me your love will never fade

妳賦予我的那份愛將永不消逝

That I won't see no clouds of grey

我的人生從此再也沒有烏雲的灰

'Cause I don't want another

因為我找到了妳

You bring colour to my life, baby

妳為我的生命帶來色彩,寶貝

 

 [Post-Chorus: MNEK] *2

Now all I see is colour

我的眼前五彩繽紛,充滿了愛的色彩

You bring colour to my life, baby

妳為我的生命帶來了光采,寶貝

 

 [Verse 2: Hailee Steinfeld & MNEK]

I never thought that I would meet anybody

我從來沒想過我能遇到這麼一個人

Who knows my body how you know my body (ah, yeah)

他如此欣賞我,憐惜我

I can't deny I see us stick'in around 'cause we paint the town

雖然我不能斷定這份感情是否穩定,但我們樂在其中

Anyway that we want it

無論如何這就像是我所要的

Like red and yellow and pink and green

熱情的紅、淘氣的黃、甜蜜的粉、青春的綠

That's what I see when you're here with me

你在我身邊時我的眼裡七彩繽紛

Everything is brighter 'cause the limit is the sky

鮮明的快樂直升雲霄

Baby, that's the way you make me feel

寶貝,這是你帶給我的感覺

You know that

你懂的

 

[Pre-Chorus 2: Hailee Steinfeld, MNEK & Both]

Only you can brighten up my day, yeah

只有你能使每天充滿色彩,耶

You chase all those grey clouds away (you chase all those clouds away)

你將烏雲通通趕跑

You helped me find a brand new shade of me (me)

你讓我找到了自己的另一面

You make everything change, you rearrange

讓一切都有了轉機,從頭來過的機會

So don't ever fade (don't fade)

別讓這份感覺消逝

Don't fade, don't fade, don't fade, don't fade

千萬別將它銷聲匿跡

You bring the colour, you bring the colour

妳為我的生命帶來色彩

Yeah, you bring the colour (oh, yeah)

是啊,你讓我的生命充滿的五顏六色的美好

 

[Chorus: Hailee Steinfeld, MNEK & Both]

Before you came into my life

在妳闖入我的生命之前

Everything was black and white

我的世界只有黑與白的孤單乏味

Now all I see is colour

現在我的人生充滿了色彩

Like a rainbow in the sky

就像是折射在蔚藍天際中的那座虹橋

So, tell me your love will never fade

妳賦予我的那份愛將永不消逝

That I won't see no clouds of grey

我的人生從此再也沒有烏雲的灰

'Cause I don't want another

因為我找到了妳

You bring colour to my life, baby

妳為我的生命帶來色彩,寶貝

 

Before you came into my life

在妳闖入我的生命之前

Everything was black and white

我的世界只有黑與白的孤單乏味

Now all I see is colour

現在我的人生充滿了色彩

Like a rainbow in the sky

就像是折射在蔚藍天際中的那座虹橋

So, tell me your love will never fade (tell me, tell me, tell me)

告訴我,妳不會將這份愛摧毀

That I won't see no clouds of grey (tell me, tell me, tell me)

這樣烏雲的灰便不會出現我的生命

 

[Post-Chorus: Hailee Steinfeld, MNEK]

Now all I see is colour

如今我的生命多采多姿

You bring colour to my life, baby

是妳為我帶來色彩,寶貝

Red and yellow and pink and green

                                                                                                                      熱情的紅、淘氣的黃、甜蜜的粉、青春的綠

That's what I see when you're here with me

你在我身邊時我的眼裡七彩繽紛

You bring the colour

妳為我帶來色彩

You bring the colour (now all I see is colour)

帶來五顏六色的甜蜜

You bring colour to my life, baby

是妳將我的生命繪上五顏六色

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()