close

[Verse 1]

We were good, we were gold

我們的感情曾美好如斯,堅定比真金

Kinda dream that can't be sold

就像是一場不會醒來的夢

We were right 'til we weren't

從天生一對,至分道揚鑣

Built a home and watched it burn

構築的家也睜睜看著灰飛煙滅

 

[Pre-Chorus]

Mm, I didn't wanna leave you, I didn't wanna lie

其實我並不想離開你,我不會對此說謊

Started to cry, but then remembered I

我哭了很久,直到我記起

 

[Chorus]

I can buy myself flowers

我也可以買花束送給自己

Write my name in the sand

也可以在沙灘上寫下自己的名字

Talk to myself for hours

花好幾個小時與自己對話

Say things you don't understand

聊那些你從來不懂的話題

I can take myself dancing

我也可以獨自起舞

And I can hold my own hand

自己牽起自己的手

Yeah, I can love me better than you can

我可以比你,更加愛自己

 

 

[Post-Chorus]

Can love me better, I can love me better, baby

我能更好的愛自己,親愛的

 

 [Verse 2]

Paint my nails cherry-red

將指甲塗上櫻紅色

Match the roses that you left

與你留下的那束玫瑰做匹配

No remorse, no regret

不言恨,不言悔

I forgive every word you said

我早原諒你說過的每個字句

 

[Pre-Chorus]

Ooh, I didn't wanna leave you, baby, I didn't wanna fight

我其實不想與你分手,親愛的,我也不想與你爭吵

Started to cry, but then remembered I

我哭了很久,直到我記起

 

[Chorus]

I can buy myself flowers

我也可以買花束送給自己

Write my name in the sand

也可以在沙灘上寫下自己的名字

Talk to myself for hours

花好幾個小時與自己對話

Say things you don't understand

聊那些你從來不懂的話題

I can take myself dancing

我也可以獨自起舞

And I can hold my own hand

自己牽起自己的手

Yeah, I can love me better than you can

我可以比你,更加愛自己

 

[Post-Chorus]

Can love me better, I can love me better, baby

我能更好的愛自己,親愛的

 

[Bridge]

I didn't wanna leave you, I didn't wanna fight

我其實不想與你分手,親愛的,我也不想與你爭吵

Started to cry, but then remembered I

我哭了很久,直到我記起

 

[Chorus]

I can buy myself flowers

我也可以買花束送給自己

Write my name in the sand

也可以在沙灘上寫下自己的名字

Talk to myself for hours

花好幾個小時與自己對話

Say things you don't understand

聊那些你從來不懂的話題

I can take myself dancing

我也可以獨自起舞

And I can hold my own hand

自己牽起自己的手

Yeah, I can love me better than you can

我可以比你,更加愛自己

 

[Post-Chorus]

Can love me better, I can love me better, baby

我能更好的愛自己,親愛的

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()