close

我們常常說要用「心」去感受一切。

這首歌特別之處就是超越心的束縛,而是用生命去感觸,

愛沒有所謂的解答,只有付出所有的熱情,

與對方一起創造更多的感覺。

 

 

[Verse 1: Ryan Tedder]
You bring an energy I've never felt before

妳給了我前所未有的力量
Some kind of chemical that reaches through my core

那股化學反應充斥著我的心
Feels like as far as you and me, I've never had a choice

我們的相遇那樣剛好,甚至沒有選擇的餘地
You feel like home, hmm

妳讓我感到安然自在

You like the opposite of all of my mistakes (Hey)

在我犯下的錯誤中,妳的出現彷彿是所有壞事的反面
Tear down the biggest walls and put me in my place

替我度過難關,找到自己的歸處
I know, that kind of comfortable you cannot replicate

我知道這般安全感無法複製
You feel like home, hmm
是妳讓我找到了歸處

 

[Pre-Chorus: Ryan Tedder]
So if you're asking me

若妳問我
Say, "Oh, how do you know?"

「噢,你怎麼那麼肯定?」
I don't just feel it in my heart

那是因為我不是用心去感受
Don't just feel it in my heart, no
那是因為我不是用心去感受,不是

 

[Chorus: Ryan Tedder]
I feel it in my bones

我骨子裡的那份熱情
I feel it in my bones

那份感受自於我骨子裡呀
And I know when it cuts deep down

要是那份愛漸漸降溫
Through your chest into your soul

只要依偎妳胸口,只要感受妳的靈魂
That's how you know, that's how I know

妳就能感受到,我就能感受到
I feel it in my bones (Hey)
打從谷底

 

[Post-Chorus: Ryan Tedder]
(Hey)
And I know when it cuts deep down

要是那份愛漸漸降溫
Through your chest into your soul

只要依偎妳胸口,只要感受妳的靈魂
That's how you know, that's how I know

妳就能感受到,我就能感受到
I feel it in my bones (Hey)
打從谷底

 

[Verse 2: Ryan Tedder]
So many people just walk in and out your life (Hey)

生命裡太多過客來匆匆去匆匆
I'd trade a couple hundred just to get some time back, that's right

我無數次與日子討價還價,想讓時間倒轉
'Cause for you and me, I got no alibi

就算是為了妳和我,我沒有理由不這麼做
You feel like home, oh
因為妳讓我有了歸屬感

 

[Pre-Chorus: Ryan Tedder]
So if you're asking me

若妳問我
Say, "Oh, how do you know?"

「噢,你怎麼那麼肯定?」
I don't just feel it in my heart

那是因為我不是用心去感受
Don't just feel it in my heart, no
那是因為我不是用心去感受,不是


[Chorus: Ryan Tedder]
I feel it in my bones

我骨子裡的那份熱情
I feel it in my bones

那份感受自於我骨子裡呀
And I know when it cuts deep down

要是那份愛漸漸降溫
Through your chest into your soul

只要依偎妳胸口,只要感受妳的靈魂
That's how you know, that's how I know

妳就能感受到,我就能感受到
I feel it in my bones (Hey)
打從谷底

 

[Post-Chorus]
I feel it in my bones

我骨子裡的那份熱情
I feel it in my bones

那份感受自於我骨子裡呀
Oh, that's how you know, that's how I know
妳就能感受到,我就能感受到

[Bridge: Ryan Tedder]
So if you're asking me

若妳問我
Said, "Boy, how do you know?"

「親愛的,你怎能如此肯定?」
I don't just feel it in my heart

那是因為我不是用心去感受
Don't just feel it in my heart, no
那是因為我不是用心去感受,不是

[Chorus: Ryan Tedder]
I feel it in my bones

我骨子裡的那份熱情
I feel it in my bones

那份感受自於我骨子裡呀
And I know when it cuts deep down

要是那份愛漸漸降溫
Through your chest into your soul

只要依偎妳胸口,只要感受妳的靈魂
That's how you know, that's how I know

妳就能感受到,我就能感受到
I feel it in my bones (Hey)
打從谷底

 

[Post-Chorus]
I feel it in my bones

我骨子裡的那份熱情
I feel it in my bones

那份感受自於我骨子裡呀
Oh, that's how you know, that's how I know
妳就能感受到,我就能感受到
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()