close

ZaynNicki的合作果然不負眾望~

雖然裡面沒有以往的饒舌部分,但他們的和聲聽起來覺得相當舒服!

歌詞內容是取自’’candlelight”這個英文單字,

用來描寫愛情的浪漫,

而當蠟燭燃燒殆盡,代表我和你之間的愛再也不復返,

是首帶著淡淡悲傷的情歌。

 

 



[Verse 1: Nicki Minaj & ZAYN]
Hand on your hand

雙手握住彼此的雙手
Chest on your chest

緊緊相偎在一起
Tangled in bed

混亂不堪的大床
But I'm feeling you less

而我卻再也感受不到你

You know my love ain't free

你明知我並不容易下定決心
Why do you make believe?

卻為何總是動搖我使我相信?
Why do you sell me dreams?

你何必殘忍給我奢望
SMS in the morning light

你的訊息是清晨的第一道曙光
We gotta, we gotta, we gotta face it

我們必須,必須學著面對
The fire, the fire ain't no longer blazin'

這樣的愛火早已不再熾烈

[Pre-Chorus: ZAYN & Nicki Minaj]
I, I woke up on the wrong side of ya

醒在妳身旁卻感覺如此大錯特錯
You don't even know that I left, do ya?

妳甚至沒感受到我正一步一步離妳而去,對吧?
Can't handle my love

這份愛沒有解決之道
Can't handle your lies

那些謊言沒有容身之處
No friend zone to my love

我的愛情裡沒有朋友圈
Quit burning all of my time

我放棄繼續花時間在妳身上
I, I woke up on the wrong side of ya
醒在妳身旁本身就是錯誤啊

 

[Chorus: ZAYN & Nicki Minaj]
No candle, no light for you

沒了我這支蠟燭,妳身上便再也沒有火光

[Verse 2: ZAYN & Nicki Minaj]
I can't do it, no baby, I can't do it

我做不到,不寶貝,我做不到
I only end up losing, ooh we're really fooling this

我只想盡早了結這份感情,噢,我們已經傻的夠久了呀
Agree to disagree, some things aren't meant to be

從共識到分歧,和做出那違背良心的事
But I wanted you and me

我只想要與你在一起
SMS in the morning light

妳的訊息是清晨的第一道曙光
We gotta, we gotta, we gotta face it

我們必須,必須學著面對
The fire, the fire ain't no longer blazin'

這樣的愛火早已不再熾烈

 

[Pre-Chorus: ZAYN & Nicki Minaj]
I, I woke up on the wrong side of ya

醒在妳身旁卻感覺如此大錯特錯
You don't even know that I left, do ya?

妳甚至沒感受到我正一步一步離妳而去,對吧?
Can't handle my love

這份愛沒有解決之道
Can't handle your lies

那些謊言沒有容身之處
No friend zone to my love

我的愛情裡沒有朋友圈
Quit burning all of my time

我放棄繼續花時間在妳身上
I, I woke up on the wrong side of ya
醒在妳身旁本身就是錯誤啊

[Chorus: ZAYN & Nicki Minaj]
No candle, no light for you

沒了我這支蠟燭,妳身上便再也沒有火光

[Bridge: ZAYN & Nicki Minaj]
We gotta, we gotta, we gotta face it

我們必須,必須學著面對
The fire, the fire ain't no longer blazin'

這樣的愛火早已不再熾烈
 

[Chorus: ZAYN & Nicki Minaj]
No candle, no light for you

沒了我這支蠟燭,妳身上便再也沒有火光

[Outro: Nicki Minaj]
Switch up the lane, switch up the lane

改頭換面,迎向新的開始
Watch how ya gyal just switch up her lane

看看妳的女孩如何展開新生活
This one here, it ah Nicki and ZAYN, ZAYN, seen?

在這,Nicki Zayn,Zayn,看見了嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()