close

Martin 的新歌非常符合DJ的人生寫照啊~

看著舞台下觀眾忘卻煩惱盡情吶喊的模樣,

讓人不禁遺忘生活中的芝麻瑣事。

有的時候放開自己不顧一切而活是很重要的,

心情不好的時候不妨聽聽這首歌,

或許能讓你瞬間滿血復活喔

 

[Verse 1]

Killed the demons of my mind

我的心魔已全數殲滅

Ever since you came around

自從你的出現

We're a river, running wild

我們如同一條急流

How could I have been so blind?

我怎麼會變得如此盲目?

 

[Pre-Chorus]

I just live a fast life

我想要快意的人生

Forget about the past time

忘了時間無情前進

I'm numb out to escape my feels

從麻目的知覺裡掙脫

And friendships only pass by

友誼總是擦身而過

Show up, gone, like strobe lights

來匆匆去匆匆,如同閃光燈亮一會兒即稍縱即逝

But with you I feel something real

與你在一起我卻感到真實

 

[Chorus]

And I'd walk a million miles just to see your smile

我翻山越嶺只為見你一個莞爾

Till the day I die

直到我大限到來

Oh, I need you by my side, we get high on life

噢,需要你的陪伴,才能活的快活精采

Till the day we die

直到我們大限將至

High on life till the day we die

瀟灑自在的活過一生

High on life till the day we die

瀟灑自在的活過一生

High on life till the day we die

瀟灑自在的活過一生

And I'd walk a million miles, just to see your smile

我翻山越嶺只為見你一個莞爾

Till the day I die

直到我大限到來

 

[Post-Chorus]

High on life till the day we die

瀟灑自在的活過一生

 

[Verse 2]

Through my fingers, out of sight

時光從紙縫中流過,不留下痕跡

How could I have let you go?

我怎能放開你的雙手?

Cutting corners, turning stones

無論貧窮亦是富有

But I can only see your ghost

我看見的只有你的魂魄

 

[Pre-Chorus]

I just live a fast life

我想要快意的人生

Forget about the past time

忘了時間無情前進

I'm numb out to escape my feels

從麻目的知覺裡掙脫

And friendships only pass by

友誼總是擦身而過

Show up, gone, like strobe lights

來匆匆去匆匆,如同閃光燈亮一會兒即稍縱即逝

But with you I feel something real

與你在一起我卻感到真實

 

[Chorus]

And I'd walk a million miles just to see your smile

我翻山越嶺只為見你一個莞爾

Till the day I die

直到我大限到來

Oh, I need you by my side, we get high on life

噢,需要你的陪伴,才能活的快活精采

Till the day we die

直到我們大限將至

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()