Shawn Mendes的新歌。

這首歌是在敘述一夜情過後隔天醒來的男孩,

發現女孩對他根本毫無感情,

不過為了一時的興起才和她玩玩,

寫下的控訴與悲傷。

 

P.S. Shawn表示這是他曾有的經驗(哪尼我的天><)

 

[Verse 1]

You said, "I wanna get to know ya"

「我想認識你,親愛的」

Why you gotta get my hopes up?

妳何必如此對待我,讓我對妳燃起希望?

You said that you were staying over

口口聲聲告訴我妳會留下

But then I woke up to the cold air

隔天只剩我隻身一人

 

[Refrain]

How could you make me believe?

妳怎麼能讓我傻傻相信?

That there was something in between you and me, yeah

相信我們之間或許有那麼點可能性?

I look around and I don't see you

當我環顧四周,妳卻不見蹤影

 

[Chorus]

Where were you in the morning, baby?

清晨上哪去了,寶貝?

You didn't leave your number for me

妳甚至還沒留下聯絡方式給我呢

Left me without a warning, baby

毫無預警的甩頭就走啊,寶貝

Where were you in the morning, baby?

妳究竟在哪呢,親愛的?

 

[Post-Chorus]

How do you, how do you just walk away?

妳怎能就這麼轉身離去?

How do you, how do you just walk away?

妳憑什麼頭也不回的一走了之?

 

[Verse 2]

And I thought you really felt this

我還以為跟妳很投機呢

When we were talking about breakfast

當我們討論著早餐該吃些什麼

You made it seem like we connected

好像這是情人間才會有的話題一樣

I guess I just didn't expect this

早知道我不該對這一切有所期待

 

[Refrain]

How could you make me believe?

妳怎麼能讓我傻傻相信?

That there was something in between you and me, yeah

相信我們之間或許有那麼點可能性?

I look around and I don't see you

當我環顧四周,妳卻不見蹤影

 

[Chorus]

Where were you in the morning, baby?

清晨上哪去了,寶貝?

You didn't leave your number for me

妳甚至還沒留下聯絡方式給我呢

Left me without a warning, baby

毫無預警的甩頭就走啊,寶貝

I said where were you in the morning, baby?

我說,妳究竟在哪裡呢,親愛的?

 

[Post-Chorus]

How do you, how do you just walk away?

妳怎能就這麼轉身離去?

Where were, where were you?

妳在哪裡?

How do you, how do you just walk away?

妳憑什麼頭也不回的一走了之?

Where were, where were you?

妳究竟去哪了?

 

[Bridge]

And I hope you had a good visit

我希望妳能滿意這一回的幽會

'Cause I know you had a good time

因為我相信妳確實擁有美好時光

And I'm looking up at the ceiling

只是我直盯著天花板,反覆想了又想

And I keep wondering why

卻仍舊無法得到關於妳離去的解答

 

[Chorus]

Where were you in the morning, baby?

清晨上哪去了,寶貝?

Where were you in the morning?

去哪裡了?

You didn't leave your number for me

妳甚至還沒留下聯絡方式給我呢

You didn't leave your number

沒有給我電話號碼

Left me without a warning, baby

毫無預警的甩頭就走啊,寶貝

Left me without a warning

完全毫無防備

I said, where were you in the morning baby?

我說,妳究竟去哪了寶貝?

Where were you in the morning?

妳在哪?

 

[Post-Chorus]

How do you, how do you just walk away?

妳怎能就這麼轉身離去?

Where were, where were you?

妳在哪裡?

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()