這首歌啊

這首歌。

我不知道該怎麼解釋,讓你們自己慢慢琢磨琢磨,

畢竟佛洛伊德說過,性慾是人的本能,

激情還是存在於金字塔內…XDD

 

不要去想,不要去看,

就好好地聽音樂吧!!

 

[Chorus]

One kiss is all it takes

僅僅一吻

Fallin' in love with me

就能讓你愛上我

Possibilities

這可能性很大

I look like all you need

因為你一副我就是你的唯一

 

[Verse 1]

Let me take the night, I love real easy

就一晚,輕鬆搞定你

And I know that you'll still wanna see me

我知道你無法抗拒我

On the Sunday morning, music real loud

星期天的早晨,音樂震耳欲聾

Let me love you while the moon is still out

月明星稀時刻,讓我好好愛你吧

 

[Pre-Chorus]

Something in you lit up heaven in me

你讓我置身於天堂

The feeling won't let me sleep

那份感覺令我失眠

'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel

我愛上你在我身上游移的方式,感受我的方式

 

[Chorus]

One kiss is all it takes

僅僅一吻

Fallin' in love with me

就能讓你愛上我

Possibilities

這可能性很大

I look like all you need

因為你一副我就是你的唯一

 

One kiss is all it takes

僅僅一吻

Fallin' in love with me

就能讓你愛上我

Possibilities

這可能性很大

I look like all you need

因為你一副我就是你的唯一

 

 

[Verse 2]

I just wanna feel your skin on mine

我想感受你肌膚碰觸我

Feel your eyes do the exploring

你的眼神正探索著我

Passion in the message when you smile

你微笑時所傳達出的熱情

Take my time

慢慢感受

 

[Pre-Chorus]

Something in you lit up heaven in me

你讓我置身於天堂

The feeling won't let me sleep

那份感覺令我失眠

'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel

我愛上你在我身上游移的方式,感受我的方式

 

[Chorus]

One kiss is all it takes

僅僅一吻

Fallin' in love with me

就能讓你愛上我

Possibilities

這可能性很大

I look like all you need

因為你一副我就是你的唯一

 

One kiss is all it takes

僅僅一吻

Fallin' in love with me

就能讓你愛上我

Possibilities

這可能性很大

I look like all you need

因為你一副我就是你的唯一

 

[Bridge]

See a wonderland in your eyes

在你眼眸中我看見仙境

Might need your company tonight

也許今晚我需要你的陪伴

 

[Pre-Chorus]

Something in you lit up heaven in me

你讓我置身於天堂

The feeling won't let me sleep

那份感覺令我失眠

'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel

我愛上你在我身上游移的方式,感受我的方式

 

[Chorus]

One kiss is all it takes

僅僅一吻

Fallin' in love with me

就能讓你愛上我

Possibilities

這可能性很大

I look like all you need

因為你一副我就是你的唯一

 

One kiss is all it takes

僅僅一吻

Fallin' in love with me

就能讓你愛上我

Possibilities

這可能性很大

I look like all you need

因為你一副我就是你的唯一

 

 

 

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()