相關圖片

 

XD

為甚麼我的腦子聽到這首歌馬上就聯想到HIGH的畫面(lol

看來我的記憶力還蠻好的

(還是只有對吸毒啊?!!!)

-

-

https://www.instagram.com/p/Be0x6OCFRwQ/?utm_source=ig_embed

因為我有追Uma的instagram

最近看到這個令我蠻震驚的,其實演員底下很多內幕我們都不知道

現在大家終於明白Mr.W 是個渾蛋

感覺Quentin也有自己的苦衷,但是正義感還是很重要吧...

 

「uma thurman christoph waltz」的圖片搜尋結果

 

 

Girl, you'll be a woman... soon

女孩,你不久就要長大為女人..很快

I love you so much, can't count all the ways

我非常愛你,以各種方式愛你

I've died for you girl and all they can say is

我曾為你而死,女孩,而他們只說

"He's not your kind"

他不配你

They never get tired of putting me down

他們不斷貶低我

And I'll never know when I come around

而我永遠不知道我哪時會改變心意

What I'm gonna find

我將明白甚麼

Don't let them make up your mind.

別讓他們為你做主意

Don't you know...

你不知道嗎?

 

Girl, you'll be a woman soon,

女孩,你不久就要長大為女人

Please, come take my hand

拜託,牽起我的手

Girl, you'll be a woman soon,

女孩,你不久就要長大為女人

Soon, you'll need a man

到那時你將需要個男人

 

I've been misunderstood for all of my life

我一生盡被別人誤會

But what they're saying girl it cuts like a knife

但他們的言語如刀割,女孩

"The boy's no good"

跟著那男孩沒有好處他們說

Well I've finally found what I'm a looking for

我終於找到我長久以來追求的女孩

But if they get their chance they'll end it for sure

但如果他們找到機會,他們將扼殺這段感情

Surely would

一定的

Baby I've done all I could

寶貝我盡了我的全力

Now it's up to you...

現在由你決定

 

Girl, you'll be a woman soon

女孩,你不久就要長大為女人,

Please, come take my hand

拜託,牽起我的手

Girl, you'll be a woman soon,

女孩,你不久就要長大為女人

Soon, you'll need a man

到那時你將需要個男人

Girl, you'll be a woman soon,

女孩,你不久就要長大為女人

Please, come take my hand

拜託,牽起我的手

Girl, you'll be a woman soon,

女孩,你不久就要長大為女人

Soon but soon, you'll need a man

很快,到那時你將需要個男人

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()