close

 

 

 

I saw her from a distance

我從遠處發現她
Out in the corner of my eye

她就這般驀然出現在我視線裡
Her hair is shiny and bright

她的髮帶有光澤
She's the prettiest girl I've ever seen around

她是我見過最漂亮的女孩

 

I saw her from a distance

我從遠處發現她
She made me wanna smile

她讓我想微笑
Her face is cute and it's beautiful

她的臉龐可愛而美麗
And she's the only girl that stands out in the crowd

在人群中我只看得見她

 

I hope you'll notice me sometime

我希望有時你能看見我
I hope you'll be with me, be mine

我希望你能和我在一塊、成為我的
You're everything, you're my sunshine

你是我的一切、你是我的陽光

Oh, oh, oh

 

'Cause I've been struck by lightning, lightning

因為我就像被閃電擊中般
And it's frightening, frightening

這使我震驚
I don't ever think I'll be the same again

曾經滄海難為水

You're my princess, my girl

你是我的公主、我的女孩
You're my interest, my world

你是我心之所向、我的世界
You mean everything, everything to me

對我而言,你就是一切

 

I saw her from a distance

我從遠處發現她
I wanna tell her how I feel

我想將這些情感都告訴她
Her eyes are beautiful and sparkling

她的眼睛美麗、閃閃動人
And giving me a shock of electricity

一股電流就這般竄入我身中

I saw her from a distance

我從遠處發現她
She has pretty brown eyes

她有著一雙漂亮的棕眼睛
She is so amazing

她不可思議
It's true

真真切切

 

\

And if you'll notice me

若你注意到我
You can make my heart go crazy

我的心會盡極瘋狂
I want you desperately, be my baby

我渴望你,請成為我的寶貝

And when you smile at me

而當你朝我微笑
You can make my heart start racing

你使我的心如萬馬奔騰
And it's clear to see

無庸置疑
You're so amazing!

多麼不可思議

I hope you'll notice me sometime

我希望有時你能看見我
I hope you'll be with me, be mine

我希望你能和我在一塊、成為我的
You're everything, you're my sunshine

你是我的一切、你是我的陽光

Oh, oh, oh

I hope you'll soon be my baby

我希望你快點成為我的寶貝
I hope you'll be my little lady

我希望你成為我的姑娘
'Cause you've been driving me crazy

因為你使我瘋狂

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()