close

 

 

步入了中年老年,或許不再像年輕時那般害羞、緊張或激情、狂野,但卻多了好多深情與理解。愛上彼此,是因為情投契合,即便過了這麼多年,仍有講不完的話。但是固定一個禮拜約會一次也挺不錯的,就那一天,回到初識那般羞澀。真羨慕歌曲中的那對夫妻呢:)After all these years,the feeling not only stays the same,but deeper, filling with more love because we've become closer by undersatanding each other more.

 

Come a little bit closer

靠近點
Hear what I have to say

聽我心底的話
Just like children sleeping

如孩兒的酣睡
We could dream this night away

我們能有個好眠
But there's a full moon rising

但今天圓月明
Let's go dancing in the light

我們去外頭跳舞吧
We know where the music's playing

我們知道哪兒有好音樂
Let's go out and feel the night

讓我們出門去感受夜的美好吧

 

[Chorus]
Because I'm still in love with you

因為我仍深愛著你
I want to see you dance again

想再看你跳一次舞
Because I'm still in love with you

因為我仍深愛著你
On this harvest moon

在這圓月夜

 

[Verse 2]
When we were strangers

那時我們仍不相識
I watched you from afar

我遠遠的望著你
When we were lovers

當我們相戀後
I loved you with all my heart

我全心全意的愛你
But now it's getting late

但現在夜深了
And the moon is climbing high

月亮爬上了中天
I want to celebrate

我想慶祝一番
See it shining in your eye

凝視你眼中的笑意

[Chorus]
Because I'm still in love with you

因為我仍深愛著你
I want to see you dance again

我想再看你跳一次舞
Because I'm still in love with you

因為我仍深愛著你
On this harvest moon

在這圓月夜

 

 

[Instrumental Break]

 

[Chorus]

Because I'm still in love with you

因為我仍深愛著你
I want to see you dance again

我想再看你跳一次舞
Because I'm still in love with you

因為我仍深愛著你

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()