close

 

來自Skylar的作品,同時也是電影《水行俠》(Aquaman)插曲之一。

第一次知道這個歌手是電影《玩命關頭7(Fast And Furious 7)的插曲”I Will Return”,她的聲線有種無力感卻能走進你生命的感覺。

後來喜歡上阿姆之後才發現她正是獻聲”I Need A Doctor”的女聲!

她也與阿姆在各大表演場合多次合作過,看來相當受他賞識XD

這首歌詞也相當勵志,無論如何不要懷疑自己存在的意義,

你之所以誕生在這個世界上一定都有理由,

因為老天不會平白無故賦予你生命,

所以要好好的愛自己噢^^

 

[Verse 1]

Born on the wrong side of the ocean

誕生在錯誤的海畔一頭

With all the tides against you

洶湧潮汐不停地與你拉扯

You never thought you'd be much good for anyone

你感到你的存在毫無價值

But that's so far from the truth

然而這與事實大相逕庭

 

[Pre-Chorus]

I know there's pain in your heart

我明白你心中的痛苦

And you're covered in scars

也知道你藏著多少傷疤

Wish you could see what I do

願你能看見我所看見的

 

[Chorus]

'Cause baby, everything you are

因為親愛的,單單你的存在

Is everything I need

就說明了一切

You're everything to me

對我來說你代表了全部

Baby, every single part

寶貝,你身上的每寸

Is who you're meant to be

便是你存在的意義

'Cause you were meant for me

你就是我的注定

And you're everything I need

我僅僅所需

 

[Verse 2]

You can say I'm wrong

你大可說我錯了

You can turn your back against me

亦可以反駁我

But I am here to stay

而我仍會在這

(I am here to stay)

Like the sea

就像海洋般

She keeps kissing the shoreline

她不斷地親吻海岸線

No matter how many times he pushes her away

無論他將她推托幾回

 

[Chorus]

'Cause baby, everything you are

因為親愛的,單單你的存在

Is everything I need

就說明了一切

You're everything to me

對我來說你代表了全部

Baby, every single part

寶貝,你身上的每寸

Is who you're meant to be

便是你存在的意義

'Cause you were meant for me

你就是我的注定

And you're everything I need

我僅僅所需

 

[Bridge]

And everything happens for a reason

任何事發生著其有它的意義

It's all a blessing in disguise

而那份庇佑是我們肉眼看不見的

I used to question who I was

我曾對自己的存在感到疑問

Well now I see

然而現在我能看見

The answer is in your eyes

那解答就在你的雙眸裡

 

[Chorus]

'Cause baby, everything you are

因為親愛的,單單你的存在

Is everything I need

就說明了一切

You're everything to me

對我來說你代表了全部

Baby, every single part

寶貝,你身上的每寸

Is who you're meant to be

便是你存在的意義

'Cause you were meant for me

你就是我的注定

And you're everything I need

我僅僅所需

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()