在一樣的身體裡面,一樣有愛與被愛的感覺。

 

講到Troye,就不免要感佩他的勇氣和精神,

從承認自己是同性戀,到為同性朋友發聲,

這之中跨過了種種難關,

自己成了不可小覷的同性歌手,深得大家喜愛,

他用自己微小的力量,改變了無數人的命運,

他是Troye Sivan,一個用生命在寫歌記錄人生的小夥子。

 

[Verse 1]

I told you something safe

想告訴你一些我語帶保留的事

Something I've never said before

那些我未曾開誠布公的話語

And I, I, I can't keep my hands off you

我再也不能將你的雙手放開

While you lie in the wake

你清醒地躺在我身畔

Covered all in the night before

陪著我輾轉黑夜

I'm high, high, high, no one's got me quite like you

此刻的我如此興奮,只有你能讓我擁有這份感受

 

[Chorus]

I want you all to myself

我要你全屬於我一人

Don't leave none for nobody else

別讓任何人擁有你

I am an animal with you

在你面前我願變成野獸

No angels could beckon me back

純潔的天使也無法將我召回

And it's hotter than hell where I'm at

你的臂彎要比地獄還要溫暖

I am an animal with you

只要與你相依,就算成了怪物也無妨

 

[Verse 2]

An ode to the boy I love

我要為我所愛的男孩歌頌

Boy, I'll die to care for you

親愛的,我願為你豁出性命

You're mine, mine, mine, tell me who do I owe that to?

你是我的,告訴我上輩子我們結下了什麼緣?

And as the days fly by

隨著時間飛逝

We'll be more than getting through, yeah

這份愛更加堅韌不拔

And in time, time, time, we'll build a home for two

某刻我們將打造屬於我倆的家園

 

[Chorus]

I want you all to myself

我要你全屬於我一人

Don't leave none for nobody else

別讓任何人擁有你

I am an animal with you

在你面前我願變成野獸

No angels could beckon me back

純潔的天使也無法將我召回

And it's hotter than hell where I'm at

你的臂彎要比地獄還要溫暖

I am an animal with you

只要與你相依,就算成了怪物也無妨

 

[Bridge]

All is right in the meadow

在青草茫茫大地裡

When I'm lying next to my fellow

依偎在我身旁的那個夥伴

Baby, that's you

寶貝,非你莫屬

Baby, that's

寶貝,就是你

Baby, that's you

那個人就是你

One way trip like an arrow

似箭一般的單程旅途

All laid out like a tarot

我們命中注定

Baby, that's you

寶貝,非你莫屬

Baby, that's

寶貝,就是你

Baby, that's you, you-you

最親愛的你

 

[Chorus]

I want you all to myself

我要你全屬於我一人

Don't leave none for nobody else

別讓任何人擁有你

I am an animal with you

在你面前我願變成野獸

No angels could beckon me back

純潔的天使也無法將我召回

And it's hotter than hell where I'm at

你的臂彎要比地獄還要溫暖

I am an animal with you

只要與你相依,就算成了怪物也無妨

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()