好的事物就要和大家分享,

這首歌是BeckyAvicii那裏知道的,

所謂愛屋及烏..(才不是咧)

蠻喜歡Vargas & Lagola寫歌的方式,

中間那段弦樂根本神搭啊啊啊

順帶一提這兩個傢伙(?!)也是瑞典人噢

 

[Verse 1]

Call on me in my darkest hour

在我最無助時打電話給我

Now when love is all around me

現在我感到周遭充滿了愛

I think heaven let you find me

我想妳是上天派了救助我的女孩吧

If it matters to go

如果妳非走不可

Call on me whenever you need me

記住,不管何時,就叫我一聲

Don't hold back, I never said it'd be easy

別趑趄不前,沒什麼事輕而易舉

I can feel the wind is blowing

我能感受一陣風正呼嘯而過

Blowing louder than before

比以往更加咆嘯

 

[Pre-Chorus]

But I never forget

但我無法忘懷

Yes you know that I would never forget

妳知道我忘不了

 

[Chorus]

I wanna turn back time and

我想回到最初

Go back to the days

最初的那段日子

When there was no doubt in my mind

那段我毫無困惑的日子

Baby do you believe me

寶貝妳相信嗎

Never said it'd be easy

永遠別說的這麼容易

Letting go of your heart

放下

I wanna push rewind and

我想倒帶回到

Go back to the days

那段日子

When you were the best that I had

當時妳還屬於我

Baby do you believe me

寶貝妳相信嗎

Never said it'd be easy

永遠別把話說得這麼容易

Letting go of your heart

能否放下

 

[Verse 2]

In my arms I can feel it comin'

空虛的雙臂,我感到某種感覺

Down this road, I'm always losing something

少了妳,彷彿失去了什麼

You're my California dreamin'

妳就是我的白日夢

You're my ever-lasting love

我永恆的愛

Good old me, singing hallelujah

我還是以往的我,唱著哈利路亞

I find a way to make 'em pretty for ya'

我找到了可以好好愛妳的方式

I can feel the wind is changing

那陣風改變了

Changing faster than before

比以往還要更加迅捷

 

[Pre-Chorus]

But I never forget

但我無法忘懷

Yes you know that I would never forget

妳知道我忘不了

 

[Chorus]

I wanna turn back time and

我想回到最初

Go back to the days

最初的那段日子

When there was no doubt in my mind

那段我毫無困惑的日子

Baby do you believe me

寶貝妳相信嗎

Never said it'd be easy

永遠別說的這麼容易

Letting go of your heart

放下

I wanna push rewind and

我想倒帶回到

Go back to the days

那段日子

When you were the best that I had

當時妳還屬於我

Baby do you believe me

寶貝妳相信嗎

Never said it'd be easy

永遠別把話說得這麼容易

Letting go of your heart

能否放下

 

[Bridge]

Even though I tried

即使我用盡全力別這麼想

True days in your eyes

我仍能從妳雙眼裡看見未來

They don't ever lie

眼神騙不了人

Hope I make it back in time

真希望這一切可以重來

I know I'm asking for much

我知道這要求多了些

Oh, I can't deny

噢,但我忍不住

True days in your eyes

我仍能從妳雙眼裡看見未來

They don't ever lie

眼神騙不了人

Hope I make it back in time

真希望這一切可以重來

I know I'm asking for much

我知道這要求多了些

 

[Chorus]

I wanna turn back time and

我想回到最初

Go back to the days

最初的那段日子

When there was no doubt in my mind

那段我毫無困惑的日子

Baby do you believe me

寶貝妳相信嗎

Never said it'd be easy

永遠別說的這麼容易

Letting go of your heart

放下

I wanna push rewind and

我想倒帶回到

Go back to the days

那段日子

When you were the best that I had

當時妳還屬於我

Baby do you believe me

寶貝妳相信嗎

Never said it'd be easy

永遠別把話說得這麼容易

Letting go of your heart

能否放下

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()