close

來自冰島的歌手Ásgeir Trausti,

這首新歌描述著心中烏托邦的美麗幻境,

也提醒大家醒在夢想的路途,

是超脫世俗的一趟旅途呢!

 

「asgeir」的圖片搜尋結果

 

 

 

[Verse 1]

Afterglow, afterglow

日落時分,夕陽餘暉灑滿天地

Afterglow, magic show

桑榆暮影,施展魔力

Shine across the earth tonight

就在今晚,閃耀

Shimmering over the ocean

讓汪汪海洋閃閃發光

Glow, it's aglow

榮譽是痛苦的根源

Glow, it's our magic show

卻是我們的魔力來源

Glimmering on the earth so bright

微微星光照亮整個世界

Moving along in slow motion

放慢速度輕輕感受

 

[Chorus]

River of light

城市流光,不朽之河

I know the afterglow makes it alright

我知道是晚霞使它細水長流

[Verse 2]

Wonderland, wonderland

夢幻之城,夢想樂園

Wonderland, is at hand

夢的疆域,在我手中

Mastered in this heart of mine

它悄悄的樹立在我心中

Chasing away the shadows

幫我驅趕所有陰影

Land, wonderland

夢的藍圖,夢的樂園啊

Wonderland, is at hand

那都在我手裡

All abiding under your shine

驕陽下亙古不變

Reveling over you this this

開啟心靈之旅吧

[Chorus]

River of light

城市流光,不朽之河

I know the afterglow makes it alright

我知道是晚霞使它細水長流

 

[Bridge]

Afterglow, afterglow

日落時分,夕陽餘暉灑滿天地

Afterglow, magic show

桑榆暮影,施展魔力

Shine across the earth tonight

就在今晚,閃耀

Shimmering over the ocean

讓汪汪海洋閃閃發光

Glow, it's aglow

榮譽是痛苦的根源

Glow, it's our magic show

卻是我們的魔力來源

Glimmering on the earth so bright

微微星光照亮整個世界

Moving along in slow motion

放慢速度輕輕感受

 

[Chorus]

River of light

城市流光,不朽之河

I know the afterglow makes it alright

我知道是晚霞使它細水長流

River of light

城市流光,不朽之河

I know the afterglow makes it alright

我知道是晚霞時分使它細水長流

 

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()