雖然這首歌從Imagine Dragons的口裡唱出來有點怪怪的()

但是好啦,這真的是一首很美的情歌喔!

這是主唱Dan Reynold獻給妻子Aja Volkman的歌曲。

 

愛你的人,會不停的包容你,

不論你做了什麼傻事,他們會挺你到底,

即便你不是那個完美的人。

別忘了要時時刻刻將他們對你的愛放在心裡,

並用力的告訴他們:謝謝!

因為你,才能有現在的我呢

 

[Verse 1]

Something about the way that you walked into my living room

妳走進房裡的時候,我看見妳欲言又止

Casually and confident lookin' at the mess I am

自然率真而充滿自信,看著一團糟的我

But still you, still you want me

妳就是妳,渴望著我的妳

Stress lines and cigarettes, politics, and deficits

我背負著壓力,以菸解愁,抱怨政治腐敗還投資失敗

Late bills and overages, screamin' and hollerin'

遲來的帳單,年齡的增長,我們也常常爭吵

But still you, still you want me

但妳仍在我左右

 

[Chorus]

Oh, I always let you down

噢,我一次又一次的讓妳失望

You're shattered on the ground

也曾被某些事情擊垮

But still, I find you there

但當我需要妳,妳始終在那兒

Next to me

在我身旁

And oh, stupid things I do

噢,我多麼愚蠢啊

I'm far from good, it's true

根本稱不算完美的一個男人

But still, I find you

但妳呀

Next to me (next to me)

仍在我身畔

 

[Verse 2]

There's something about the way that you always see the pretty view

妳總是只看我的優點

Overlook the blooded mess, always lookin' effortless

妳是如此輕易地忽視我那致命的缺陷

And still you, still you want me

而妳就是妳,渴望著我的妳

I got no innocence, faith ain't no privilege

我早已不天真無邪也不再有那份信念,更不用說責任感

I am a deck of cards, vice or a game of hearts

像是一副撲克牌,不是大起就是大落

And still you, still you want me

而妳,卻仍愛這樣的我

 

 

[Chorus]

Oh, I always let you down

噢,我一次又一次的讓妳失望

You're shattered on the ground

也曾被某些事情擊垮

But still, I find you there

但當我需要妳,妳始終在那兒

Next to me

在我身旁

And oh, stupid things I do

噢,我多麼愚蠢啊

I'm far from good, it's true

根本稱不算完美的一個男人

But still, I find you

但妳呀

Next to me (next to me)

仍在我身畔

 

[Bridge]

Oh

So thank you for taking a chance on me

謝謝妳從不放棄我

I know it isn't easy

我知道這對妳來說並不容易

But I hope to be worth it (oh)

而我希望妳做的一切都是值得的

 

So thank you for taking a chance on me

謝謝妳從不放棄我

I know it isn't easy

我知道這對妳來說並不容易

But I hope to be worth it (oh)

而我希望妳做的一切都是值得的

 

[Chorus]

Oh, I always let you down

噢,我一次又一次的讓妳失望

You're shattered on the ground

也曾被某些事情擊垮

But still, I find you there

但當我需要妳,妳始終在那兒

Next to me

在我身旁

And oh, stupid things I do

噢,我多麼愚蠢啊

I'm far from good, it's true

根本稱不算完美的一個男人

But still, I find you

但妳呀

Next to me (next to me)

仍在我身畔

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()