close

 

第一次聽這首歌是在David Cronenberg的電影Dead Ringers,之後就是在Martin Scorsese的Irishman了~

 

In the still of the night

夜深人靜
I held you, held you tight

我緊擁著你
'Cause I love, love you so

因為我是如此愛你
Promise I'll never let you go

答應妳永不放手
In the still of the night

夜深人靜時

I remember that night in May

我記得五月的那個夜晚
The stars were bright above

閃亮的星子高掛
I'll hope and I'll pray

我永遠希望、祈禱著
To keep your precious love

能擁有妳珍貴的愛



Well before the light

在天還沒亮之前
Hold me again with all of your might

再緊緊擁著我,用妳所有的力量
In the still of the night

在夜深人靜時

So before the light, hold me again

在天還沒亮之前,再次地擁緊我
With all of your might

用妳所有的力量
In the still of the night

在夜深人靜時
In the still of the night

在夜深人靜時
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()