close

Screaming at each other again

再次與彼此爭吵

We never seem to click,

其實我們之間從來不曾親密

We're fighting all of the time

反而是一味爭執不休

Surrounded by the tension and strain

圍繞我們身邊的常常是顫慄與傷痕

So sick of all your jokes

對你們的笑話深感不悅

But times they never lie

然而時間不會說謊

Times they never lie

唯有歲月啊無法蒙蔽

Round 'n' round we go

我們一起度過的那些風風雨雨

Laugh all together

那些歡聲笑語

Already we know

只有我們自己最清楚

 

When you told me your dreams

當你們告訴我那些雄心壯志

And your ambitions

還有你們那野心勃勃的姿態

Something crushed inside of me

我的內心早已被你們所動搖

I see right through you the same

我多明白你們和我是如此相似的人

Same way you see right through me

你們對我的感覺也是如此吧

Goin' back when I found my soul brother

那年我們找到了靈魂伴侶,就是我們啊兄弟

So we'll never be apart

所以永不分離吧,兄弟

 

If I'd walked on my way alone

如果當初我自己獨身踏上這趟旅途

I would be in a place to make myself all grown

那麼我將一人獨自默默成長

But we're carving into our hearts

但還好我們選擇了掏空彼此的心

Create a path of arts

創造了這條屬於你我的藝術之路

 

And times they never lie

時間不會說謊啊

The times they never lie

歲月騙不了人

Round 'n' round we go

我們一起度過的那些風風雨雨

Laugh all together

那些歡聲笑語

Already we know

只有我們自己最清楚

 

And times they never lie

時間不會說謊啊

The times they never lie

歲月騙不了人

Round 'n' round we go

我們一起度過的那些風風雨雨

Laugh all together

那些歡聲笑語

Already we know

只有我們自己最清楚

 

When you told me your dreams

當你們告訴我那些雄心壯志

And your ambitions

還有你們那野心勃勃的姿態

Something crushed inside of me

我的內心早已被你們所動搖

I see right through you the same

我多明白你們和我是如此相似的人

Same way you see right through me

你們對我的感覺也是如此吧

Goin' back when I found my soul brother

那年我們找到了靈魂伴侶,就是我們啊兄弟

So we'll never be apart

所以永不分離吧,兄弟

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()