close

 

無論如何,你都無法摧毀我年少輕狂的靈魂。

我的信念,我的堅強,以及我的一切,

因為我已經找到,我的方向,我的未來。

願聽完這首歌的每個你,都能好好抓住自己的青春,

千萬不要讓任何事將你擊垮。

 

[Verse 1: Shawn Mendes & Khalid]

Here I am, stuck on this couch scrolling through my notes

是我,困在沙發上想著該記下些什麼話語

Heart was broken, still not growing, nah

當一顆心破碎,仍未成長茁壯

Waking up to headlines, filled with devastation again

重回頭條,再次感到絕望

My heart is broken, but I keep going

我的心已經破碎,但我仍前進著

 

[Pre-Chorus: Shawn Mendes with Khalid]

Pain, but I won't let it turn into hate

苦痛,但我絕不會讓它幻化成恨

No, I won't let it change me

不,我不會讓它改變我

Never losing sight of the one I keep inside

未曾丟失內心的自我

Now, I know it, yeah, I know it

如今我明白了

 

[Chorus: Shawn Mendes & Khalid]

You can't take my youth away

你無法將我的青春奪走

This soul of mine will never break

我的靈魂堅不可摧

As long as I wake up today

只要我還活著

You can't take my youth away

你便無從將那份年少拿去

You can't take my youth away

你無法將我的青春奪走

This soul of mine will never break

我的靈魂堅不可摧

As long as I wake up today

只要我還活著

You can't take my youth away

你便無從將那份年少拿去

 

[Post-Chorus: Shawn Mendes & Khalid]

You can't take my youth away

你永遠無法摧毀我的青春

 

[Verse 2: Shawn Mendes & Khalid]

It's hard to sleep at night, knowing what's outside

夜晚輾轉難眠,因為我知道外頭世界是多麼混亂

Feeling hopeless, I need focus

感到無助,我需要專注

You hit me with words I never heard come out your mouth

你的話語深深傷害我,我從未想過你會說如此重話

To be honest, I don't want it, no

老實說,我不想聽,一點也不想

 

[Pre-Chorus: Shawn Mendes, & Khalid]

Pain, but I won't let it turn into hate

苦痛,但我絕不會讓它幻化成恨

No, I won't let it change me

不,我不會讓它改變我

 

[Chorus: Shawn Mendes & Khalid]

You can't take my youth away

你無法將我的青春奪走

This soul of mine will never break

我的靈魂堅不可摧

As long as I wake up today

只要我還活著

You can't take my youth away

你便無從將那份年少拿去

You can't take my youth away

你無法將我的青春奪走

This soul of mine will never break

我的靈魂堅不可摧

As long as I wake up today

只要我還活著

You can't take my youth away

你便無從將那份年少拿去

 

[Post-Chorus: Shawn Mendes & Khalid]

You can't take my youth away (can't take my youth)

你無法將我的青春奪走

 

 

[Bridge: Khalid & Shawn Mendes]

Pain, but I won't let it turn into hate

苦痛,但我絕不會讓它幻化成恨

No, I won't let it change me

不,我不會讓它改變我

 

Pain, but I won't let it turn into hate

苦痛,但我絕不會讓它幻化成恨

No, I won't let it change me

不,我不會讓它改變我

 

 [Chorus: Shawn Mendes & Khalid]

You can't take my youth away

你無法將我的青春奪走

This soul of mine will never break

我的靈魂堅不可摧

As long as I wake up today

只要我還活著

You can't take my youth away

你便無從將那份年少拿去

You can't take my youth away

你無法將我的青春奪走

This soul of mine will never break

我的靈魂堅不可摧

As long as I wake up today

只要我還活著

You can't take my youth away

你便無從將那份年少拿去

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()