close

你總告訴我們是如何地被重視,值得多好的人生,

但是當你孤單寂寞時,誰會在你身旁?

如果來世真的存在,

願你不用再是個天才,

只是一個能夠被愛,被保護的男孩...

Jag saknar dig.

 

[Chorus]

I'm gonna love ya, like no one could

我會在沒人能給予你愛時陪伴你

Make your heart feel the way it should

讓你的心再次感受溫暖

I'm gonna hold ya, when no one would

我會在旁人冷落你時擁住你

Cause I swear you deserve so good

因為我發誓你值得被好好對待

 

[Verse 1]

Livin' up in California

在加州生活了好一陣子

Lovin' life but I've been waiting for ya

我愛我的生活卻始終等著一個人的出現

Turn my dreams and twist my fate

你是我夢想的一部分,我命運的一個絕對

But God I hope it's not too late

上天啊,我希望現在說這些不會太遲

 

[Pre-Chorus]

I'm gonna love ya, I'm gonna love ya

我會愛你到底

I'm gonna love ya, I know I could

我知道我能好好的愛你

 

[Chorus]

I'm gonna love ya, like no one could

我會在沒人能給予你愛時陪伴你

Make your heart feel the way it should

讓你的心再次感受溫暖

I'm gonna hold ya, when no one would

我會在旁人冷落你時擁住你

Cause I swear you deserve so good

因為我發誓你值得被好好對待

 

[Verse 2]

Sometimes it's hard to have the upper hand

有時很難一直保持著樂觀

When every dream you've had is turning into sand

當所有的夢想付諸東流

You need someone to make your day

你需要有個人陪你度過

But he took your breath and blew it away

但他卻奪走你的生命然後遠走高飛

 

[Chorus]

I'm gonna love ya, like no one could

我會在沒人能給予你愛時陪伴你

Make your heart feel the way it should

讓你的心再次感受溫暖

I'm gonna hold ya, when no one would

我會在旁人冷落你時擁住你

Cause I swear you deserve so good

因為我發誓你值得被好好對待

 

 [Outro]

I'm gonna love ya like he never could

我會在他無法愛你時好好愛你

Cause I know you deserve so good

因為你值得擁有這些

  

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()