故事為Troye從東京寄了一張明信片給男朋友,

然而對方卻錯過了收信時間。

他眼中的男友Jacob Bixenman是個粗心大意,卻瀟灑浪漫的人。

Troye說這就是他所愛的人,他不完美,可是他就愛這樣的他。

所以說做人不需要完美,因為當你真正深愛一個人,

你會連他的缺點都覺得可愛呢

 

相關圖片

 

[Verse 1: Troye Sivan]

I sent you a postcard from Tokyo baby

自東京寄了一張明信片給你,我的寶貝

You never picked it up

而你卻錯過了收信時間

I even wrote it in Japanese, baby

虧我還用日文撰寫呢,寶貝

You didn't give a fuck

你還真不讓我失望噢

 

[Pre-Chorus: Troye Sivan]

'Cause I don't sleep like your body's on me

那是因為少了你在我身旁熟睡嗎

I won't feel right until we can be

從來都不覺得這一切符合邏輯,直到我們在一起

Underneath everything that's between

在一堆選擇之間游走

Yeah

I'm undone about to burst at my seams

受夠了千絲萬縷的著想

'Cause I am picturing you beside me

所以選了你陪在身旁呀

So let me be everything that you need

讓我也成為你的唯一吧

Yeah

 

[Chorus: Troye Sivan]

But you're still picking me up

而你仍左右著我,鼓舞著我

Don't put me back down like it's nothing to ya

別讓我感到畏縮,就像你一副大喇喇的樣子

Yeah, you're still picking me up

是呀,你仍舊是我的動力

Don't you put me back down

別讓我退縮

Don't you put me back down

不要讓我失望

Like it's nothing to ya

就像你那樣瀟灑這般

Like it's nothing to ya

你那樣瀟灑這般

 

[Verse 2: Troye Sivan & Gordi]

I remember that night that you first called me crazy

猶記那晚你第一次叫我瘋子

Only you picked it up

唯有你不把我當成異類

Kissed me and said "I love you, baby"

輕輕的吻了我然後說:「我好愛你,親愛的」

You didn't give a fuck

你從不讓我失望呢

 

[Pre-Chorus: Troye Sivan & Gordi]

Now I don't sleep unless your body's on me

我再也無法入睡,除非你在我身旁

I won't feel right until we can be

從不知道這感覺如此美好,直到我們膩在一起

Underneath everything that's between

在一堆選擇之間游走

Yeah

I'm undone about to burst at my seams

受夠了千絲萬縷的著想

'Cause I am picturing you beside me

所以選了你陪在身旁呀

So let me be everything that you need

讓我也成為你的唯一吧

Yeah

 

[Chorus: Troye Sivan & Gordi]

But you're still picking me up

而你仍左右著我,鼓舞著我

Don't put me back down like it's nothing to ya

別讓我感到畏縮,就像你一副大喇喇的樣子

Yeah, you're still picking me up

是呀,你仍舊是我的動力

Don't you put me back down

別讓我退縮

Don't you put me back down

不要讓我失望

Like it's nothing to ya

就像你那樣瀟灑這般

Like it's nothing to ya

你那樣瀟灑這般

 

[Bridge: Gordi]

Take your time

給我點時間

Pull me in

讓我刺探你

Push me out

讓我進入你骨子深處

Simplify all the whispers of doubt

釐清所有的囈語和懷疑

'Cause I know what you're thinking about

我知道你想著什麼

 

[Chorus: Troye Sivan & Gordi]

But you're still picking me up

而你仍左右著我,鼓舞著我

Don't put me back down like it's nothing to ya

別讓我感到畏縮,就像你一副大喇喇的樣子

Yeah, you're still picking me up

是呀,你仍舊是我的動力

Don't you put me back down

別讓我退縮

Don't you put me back down

不要讓我失望

Like it's nothing to ya

就像你那樣瀟灑這般

Like it's nothing to ya

你那樣瀟灑這般

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()