「love hug movie」的圖片搜尋結果

 

 

「movie couples」的圖片搜尋結果

 

「chicago band」的圖片搜尋結果

 

其實我覺得Chicago的歌都有一種風格,不知道是樂器差不多還是有一個特定的排版,

不過普遍來說算Pop music吧~

雖然說每一首的風格相似,卻絲毫不減我對他們歌曲的喜愛,幾乎每一首曲子都耳熟能詳、琅琅上口。

然後我在youtube上發現Federer和 Grigor Dimitrov, Tommy Haas還有Djokovic一起唱"Hard to say I'm sorry"

XDDD唱得還可以啦:) 我放在最下面供大家欣賞

 

 

Thought it wouldn't matter

想著這全部都不重要了

If we didn't stay together,

如果我們就此分離

And if it was over,

如果一切結束了

Maybe it was for the better.

也許是為了各自更好的未來

I was thinking I'd be alright,

我想我會沒事

'til I thought it all through.

直到我突然開竅了

Now I know that I ain't really living

現在的我只是單純的存在著

If I have to live without you.

沒有你,我的生命將失去意義

 

I don't wanna live without your love,

我不能沒有你的愛

I don't wanna face the night alone.

我無法獨自度過漫漫長夜

I could never make it through my life

我這一生不能沒有你

If I had to make it on my own.

如果我將孤獨

I don't wanna love nobody else,

我不想愛別人

I don't wanna find somebody new.

我不想另尋新歡

I don't wanna live without your love,

我不能沒有你的愛

I just wanna live my life with you.

今生,我只願和你度過

 

Guess I had to go away,

我大概得遠走

So much I had to go through.

因為太多事情要面對

Guess I had to lose you

我猜我是要永遠失去妳了

To realize how much I love you.

才明白對你的愛多深

Can we make the fire burn again,

我們能舊情復燃嗎?

Burn a little stronger?

只要再多一點點感情

'Cause I've been alone, and baby,

因為我孤單了好久,而寶貝..

I can't be alone now any longer.

我不能再忍受任何孤獨

 

I don't wanna live without your love,

我不能沒有你的愛

I don't wanna face the night alone.

我無法獨自度過漫漫長夜

I could never make it through my life

我這一生不能沒有你

If I had to make it on my own.

如果我將孤獨

I don't wanna love nobody else,

我不想愛別人

I don't wanna find somebody new.

我不想另尋新歡

I don't wanna live without your love,

我不能沒有你的愛

I just wanna live my life with you.

今生,我只願和你度過

 

Oh, if I had to make it on my own,

如果我注定孤獨

My life would never be the same,

我的人生從此不同

My love would never be the same.

我無法像從前一樣愛人

I don't wanna live without your love.

我不能沒有你的愛

 

 

I don't wanna live without your love,

我不能沒有你的愛

I don't wanna face the night alone.

我無法獨自度過漫漫長夜

I could never make it through my life

我這一生不能沒有你

If I had to make it on my own.

如果我將孤獨

I don't wanna love nobody else,

我不想愛別人

I don't wanna find somebody new.

我不想另尋新歡

I don't wanna live without your love,

我不能沒有你的愛

I just wanna live my life with you.

今生,我只願和你度過

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()