James Blunt的歌曲,Ed Sheeran也有參與製作呢!

果然又是首在婚禮撥放的歌

愛上一個人,就是希望因為彼此的陪伴,而更加美好,

這首歌傳達的,正是這樣的韻味

 

 

You made me breakfast every morning

每個早晨,妳為我準備早點

You made me sleep all through the night

每個夜晚,妳伴我入眠

You made me worry without any warning

妳總能毫無預警的,令我心動不已

Let me just lie here, drown in your eyes, dear

讓我躺在妳身畔,沉浸在妳美麗的雙眼裡

You made me sorry but this wasn't always

妳不常讓我感到失望

You made me hungry for your body, babe

妳讓我感到飢渴的,想要妳

You made me run down hospital hallways

妳讓我為妳,痴狂不已

You gave me life, dear, and he's got your eyes

是妳給了我生命,我早已愛上妳了

 

I waited so long

我等了很久

Baby, I did you wrong

寶貝,我曾經犯下錯誤

Let's make up for the time we've wasted

讓我把時間花在修補妳的心上吧

You would wait by the phone

妳總等著我的電話

Every time I was gone

每當我不在妳身邊時

But all along

但無論如何

You are everything

妳就是我的一切

I have never been

我從來沒有想過

I want you to make me better

愛上妳,讓我變成一個更好的人

And I've been wondering

我曾經困惑

Why you let me in

妳為何讓我進入妳的生命

I want you to make me better

我希望妳因為我而更加幸福

 

You made me stop and savor the moment

妳讓我想暫停時間

You made me laugh out loud, you do

妳使我開心,使我雀躍

You give me memories like time is frozen

那種種回憶似乎都凍結了

You gave me a child and he's got your smile

妳為我帶來孩兒,他有著和妳一般的笑容

And I sang a song

我唱著歌

Every night I was gone

每晚我不在妳身旁

About all the dreams I'm chasing

去追逐我的夢想

And I have been wrong

那是我所做過最大的錯誤

With the things that I've done

那是我最遺憾的事

'Cause all along

但一直一來

You are everything

妳就是我的所有

I have never been

我從沒過這種感受

I want you to make me better

因為妳讓我變得更加完整

And I've been wondering

我曾迷惑

Why you let me in

妳怎麼會讓我進入妳的生命

I want you to make me better

妳讓我更加完美

Although that I've never read your mind

也許我無法讀出你的心思

I figured it out on my own

但我確信

I am so glad that I've caught you in time

我為我把握住妳,而感到愉悅

Before I am left all alone, alone

在我離妳而去之前

 

You are everything

妳是我的一切

I have never been

我從沒想過

I want you to make me better

因為妳,讓我變得更好

So please, my darling

親愛的,求求妳

Take this wedding ring

接過我的戒指,嫁給我吧

I want you to make me better

只有妳能讓我變得更好

And I've been wondering

雖然我也曾經困惑

Why you ever let me in

妳為何讓我進入妳的生命

I want you to make me better

而我知道,是妳讓我變得,更加完美

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()