close

收錄在IG最新專輯”Evolve”裡,

這首歌寫的是後悔不已的男孩想挽回逝去的女孩,

只是,早知如此,何必當初呢?

永恆的承諾,還不如當下的溫暖舉動。

 

 

Took your heart, took your hand

奪走妳的心,牽起妳的手

Promise you all that I had

那時妳就是我的所有

Hoping that you understand

而我希望妳能明白

I'm far from a perfect man

我並不完美,請原諒我的過錯

'Cause honey it's been a hard year

我度過一段很長的難關

It seems like we're going nowhere

像是這一切從沒發生過

You're crying inside your bedroom

但當妳在房間裏頭黯然啜泣

Baby, I know it's not fair

寶貝,這對妳來說並不公平

Lay with me for one more night

我希望妳能躺在我身畔

I promise you, I'll make it right

我答應你,這回我不會搞砸

 

I'll make it up to you

原諒我的過錯吧

Every night, I'll make it up to you

我願用盡每夜補償妳

Every night, I'll make it up to you

每夜,我會待在妳身旁

 

I know you don't understand

我知道妳無法諒解

The vices that follow a man

我是個滿身罪惡的男人

And in your eyes I can see

在妳眼中我就是這個樣子的吧

The places that you'd rather be

但我也清楚,妳不能沒有我

 

'Cause honey it's been a hard year

親愛的,這些年來我也很痛苦

It seems like we're going nowhere

好似我們之間從沒發生過

You're crying inside your bedroom

妳在房裡嚎啕大哭

Baby, I know it's not fair

親愛的,這對妳來說並不公平啊

 

I'll make it up to you

原諒我,讓我贖罪

Every night, I'll make it up to you

我願用盡每一夜補償妳

Every night, I'll make it up to you

彌補所有

 

In my darkest hour

過去種種黑暗

In the dead of the night

在夜晚降臨時

I'll make it up to you

我會修補妳的心

Your hands are mine

將妳的手握住我

I'll make it up to you

我會彌補我所做錯的

Promises are nothing more

與其承諾

Than fleeting thoughts

還不如把握秒秒瞬間

But you, you are my lifeblood

因為妳就是我的生命泉源

 

I'll make it up to you

原諒我吧

Every night, I'll make it up to you…

我願用我的餘生補償妳

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()