close

「clean bandit」的圖片搜尋結果

 

 

 以Rather Be在英國單曲排行榜中持續四週冠軍

電子樂團Clean Bandit潔淨的盜賊

與瑞典女歌手Zara Larsson

共同合作單曲"Symphony《愛的交響曲》"

順帶一提,

Clean Bandit的"Rockabye"於2017年全英音樂獎提名!

而Zara的新專輯So Good 潮極讚會在3/17號釋出喔~

 

----------------------------------------------------------------------------------------

 

這首歌MV的情節在敘述一對同性戀伴侶,

他們十分恩愛,彼此都喜愛音樂(主角是一位指揮家),

但有一天主角在準備晚餐時,警察上門,傳來了噩耗...

他的另一半在騎單車時發生事故,再也回不來了。

Maggie仔細一看他們壁爐旁有一把大提琴,

可惜曲子再也不能圓滿地演奏,

但是當我想起以前的美好時光時...

我明白,為了你,我要好好的繼續活著

 

 

 

(順帶一提,我往下看youtube底下的留言時發現,

很多人無法接受同性戀,更有人"種族歧視"劇中兩位主角,

我覺得每個人、每段感情都是平等的,雖然你不欣賞,

但不關你的事,就沒有資格評斷)

我不想批評任何人,但Why can't we just be nice?

 

讓我每看每落淚的美國實境秀What would you do你會怎麼做
 

 

I'm  not trying to sway your  mind  or  decision,ALL  I want to say  is  that

"LOVE IS EQUAL".

Love lots.x

 

(Zara Larsson)

「zara larsson」的圖片搜尋結果

 

 

 

[Zara Larsson:]

I've been hearing symphonies

交響樂在耳畔演奏

Before all I heard was silence

這之前只有寂靜籠罩

A rhapsody for you and me

一首屬於你我的狂想曲

And every melody is timeless

每節旋律都是永恆

Life was stringing me along

以前的生活都是蒙在鼓裡的

Then you came and you cut me loose

你來過,卻又離棄我

Was solo singing on my own

我獨自唱歌

Now I can't find the key without you

沒有你的我撐不下去

 

And now your song is on repeat

你的歌聲重覆響起

And I'm dancin' on to your heartbeat

我也隨著你的心跳而舞

And when you're gone, I feel incomplete

當你離去,我的生命不再圓滿

So if you want the truth

所以我們講白了吧

 

I just wanna be part of your symphony

我想成為你生命中的交響樂

Will you hold me tight and not let go?

你能否抓緊我,永遠別放手

Symphony

交響樂

Like a love song on the radio

如電台播放的情歌

Will you hold me tight and not let go?

你能否抓緊我,永遠別放手

I'm sorry if it's all too much

若這些要求很多,我很抱歉

 

Every day you're here, I'm healing

有你的日子,我變得到治癒

And I was runnin' out of luck

而我卻沒了運氣

I never thought I'd find this feeling

我從沒想過我會有今天

 

I've been hearing symphonies

交響樂在耳畔演奏

Before all I heard was silence

這之前只有寂靜籠罩

A rhapsody for you and me

一首屬於你我的狂想曲

And every melody is timeless

每節旋律都是永恆

 

And now your song is on repeat

你的歌聲重覆響起

And I'm dancin' on to your heartbeat

我也隨著你的心跳而舞

And when you're gone, I feel incomplete

當你離去,我的生命不再圓滿

So if you want the truth

所以我們講白了吧

 

I just wanna be part of your symphony

我想成為你生命中的交響樂

Will you hold me tight and not let go?

你能否抓緊我,永遠別放手

Symphony

交響樂

Like a love song on the radio

如電台播放的情歌

Will you hold me tight and not let go?

你能否抓緊我,永遠別放手

 

And now your song is on repeat

你的歌聲重覆響起

And I'm dancin' on to your heartbeat

我也隨著你的心跳而舞

And when you're gone, I feel incomplete

當你離去,我的生命不再圓滿

So if you want the truth

所以我們講白了吧

 

I just wanna be part of your symphony

我想成為你生命中的交響樂

Will you hold me tight and not let go?

你能否抓緊我,永遠別放手

Symphony

交響樂

Like a love song on the radio

如電台播放的情歌

Will you hold me tight and not let go?

你能否抓緊我,永遠別放手

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()