HI I am Becky~

Shawn真的越來越帥啊~~

已經逐漸從小鮮肉變成型男了呢><

我們就別再犯花癡,直接來談談這首"Don't be a fool "吧

內容大概便是敘述一個男人不夠自信接受一段愛情吧,

但有時候錯過了,就真的什麼都沒有了,

祝大家都能擁有一個不論完不完美,但能給你幸福的情人喔

 

You've got my heart

我想我贏得你的芳心

But I can't let you keep it, babe

但我們絕對不該繼續下去

cause I won’t be sure that I can stay

因為我永遠也無法向你保證我會一直在你身邊

And don’t waste your time

所以 別浪費時間在我身上了

Trying to pull me in

也別奢望我會一直停佇在你的心

Cause I’m just a mess

我只是一個錯誤

You don’t want to fix

一個你不會想去彌補的傷害

Just promise me one thing that you won’t forget

我只求你保證一件事情 希望你能記得

But for now kiss me softly before I say

在我說出我的違心之論之前 記住我的最後一吻吧

And don’t be a fool

別像個傻子一樣

And wait on me darling

呆呆地等著我

I know that you don’t want to hear this

我知道這些話是非常難以接受的

But I’m always on the move

但我只不過是個臨時情人不是嗎

And don’t be a fool

所以別傻了

And say that you love me

也別說你還愛著我

Cause you’ll find a man

你終究會找到另一個人

Who will stand by your side

他會永遠陪在你身旁

And will be there for you

而且會一直陪著你

And just know that I do

你只要明白一件事

Oh I really like you babe

那就是我其實很愛你

And I wanna be there for you

而我更想成為那個他

For the rest of your days

在你身邊的那段日子是如此令我感到踏實

But I know that you’ll hurt

可是我知道我只會讓你受傷

If we keep on doing this

如果我們一直這樣下去的話

So I'm sorry to end this now

我很抱歉這段感情只能到此為止

But I know that it’s for the best

但我也清楚這是我能給你最後的溫柔

Don’t be a fool

別像個傻子

And wait on me darling

也別痴痴的等著我

I know that you don’t want to hear this

這些話語是如此傷人

But I’m always on the move

但我無法一直陪伴你

And don’t be a fool, yeah

所以別傻了

And say that you love me

也請你別說你愛著我

Cause you’ll find a man

因為有天你會找到一個對的人

Who will stand by your side

他能帶給你幸福

And will be there for you

而且會無時無刻在你身旁

I don’t think you’ll ever understand

我想你從來不會明白

I don’t think you’ll ever understand

你永遠也不會知道我比你更加難受

I know that you don’t wanna hear this

傷你的話語 更加令我感到罪惡

But darling please don’t be a fool

但請你別對我認真

 

Ohhhhh

Don't be be a fool, yeah!

別傻了

And wait on me darling

不要再等我了

I know that you don't want to hear this

我很抱歉對你說出這些話

But I'm always on the move yeah

但我只不過是個錯誤

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()