這首歌是Remix後的版本,找來了Cardi B加入饒舌部分。

MV是這首歌很大的特點,與”Sugar”這首歌是同一個導演,

找來許多大咖明星助陣,在這邊就不一一介紹。

有興趣的話自己Google()

最後一幕甚至找來了老婆和孩子

(明明與這首歌的歌詞是那麼的不搭XD)

Adam,真有你的!

這叫公器私用嗎?

 

[Verse 1: Adam Levine]

Spent 24 hours, I need more hours with you

我需要一天不只有24個小時能陪伴妳

You spent the weekend getting even, ooh

妳耗了一個周末的時間生悶氣,噢

We spent the late nights making things right between us

我們花費每個夜晚試著重修舊好

 

[Pre-Chorus: Adam Levine]

But now it's all good, babe

而現在一切都好的不得了,寶貝

Roll that backwood, babe

捲好昂貴的雪茄,寶貝

And play me close

然後繼續玩弄我

 

[Chorus: Adam Levine]

'Cause girls like you run 'round with guys like me

像妳這般的女孩就喜歡圍繞在我這樣的男孩身邊

Till sundown when I come through

直到桑榆暮影時分我再也無法抗拒妳

I need a girl like you, yeah yeah

我需要像妳這樣的女孩眷顧,耶

Girls like you love fun, and yeah, me too

妳就愛玩味這套,我剛好也是

What I want when I come through

當我意識過來我僅僅想要的

I need a girl like you, yeah yeah

不過是妳這樣的女孩,耶

 

[Post-Chorus: Adam Levine]

I need a girl like you, yeah yeah

妳就是我的菜

I need a girl like you

需要像妳這樣的女孩眷顧

 

[Verse 2: Adam Levine]

I spent last night on the last flight to you

昨晚我好不容易搭上最後一班飛機,只為了見妳一面

Took a whole day up tryna get way up, ooh

結果我把時間都浪費在得到妳的原諒,噢

We spent the daylight tryna make things right between us

我們花費每個夜晚試著重修舊好

 

[Pre-Chorus: Adam Levine]

But now it's all good, babe

而現在一切都好的不得了,寶貝

Roll that backwood, babe

捲好昂貴的雪茄,寶貝

And play me close

然後繼續玩弄我

 

[Chorus: Adam Levine]

'Cause girls like you run 'round with guys like me

像妳這般的女孩就喜歡圍繞在我這樣的男孩身邊

Till sundown when I come through

直到桑榆暮影時分我再也無法抗拒妳

I need a girl like you, yeah yeah

我需要像妳這樣的女孩眷顧,耶

Girls like you love fun, and yeah, me too

妳就愛玩味這套,我剛好也是

What I want when I come through

當我意識過來我僅僅想要的

I need a girl like you, yeah yeah

不過是妳這樣的女孩,耶

 

[Post-Chorus: Adam Levine]

I need a girl like you, yeah yeah

妳就是我的菜

I need a girl like you

需要像妳這樣的女孩眷顧

 

[Bridge: Adam Levine]

Maybe it's 6:45

現在好像是清晨時刻

Maybe I'm barely alive

或許我只是苟且偷生

Maybe you've taken my shit for the last time, yeah

或許這將是妳最後一次替我擦屁股,耶

Maybe I know that I'm drunk

或許我醉了

Maybe I know you're the one

或許我只是找到了無可取代的妳

Maybe you're thinking it's better if you drive

或許妳想主導這一切

 

[Verse 3: Cardi B]

Not too long ago, I was dancing for dollars (eeoow)

不久之前我靠著伴舞餬口維生

Know it's really real if I let you meet my mama (eeoow)

如果我帶你見我媽媽你會以為我是認真的

You don't want a girl like me I'm too crazy

但你要的不會是像我這樣瘋狂的女孩

Fore every other girl you meet its fugazy (okurrrt)

你告訴我其他女孩都很做作

I'm sure them other girls were nice enough

那時我說她們對你來說真的已經夠好了

But you need someone to spice it up

可是你需要的是個能帶給你色彩的女孩

So who you gonna call? Cardi, Cardi

所以你決定找誰?我嗎?

Come and rev it up like a Harley, Harley

像哈雷重機一樣駕馭我

Why is the best fruit always forbidden?

為什麼美好的偷嚐禁果會被視為罪惡呢?

I'm coming to you now doin' 20 over the limit

我正迅速地朝你前進

The red light, red light stop, stop (skrrt)

現在紅燈!停下!停下來!

I don't play when it comes to my heart (let's get it though)

如果我的心感覺對了我就不會只是玩玩(我已迫不及待)

I don't really want a white horse and a carriage

我從不妄想住在豪宅或乘坐四輪馬車那種童話般奢侈生活

I'm thinkin' more of white Porsches and karats

我還比較渴望擁有一台雪白保時捷和金鑽

I need you right here 'cause every time you call

我需要你的陪伴,因為每當你不在,你打電話來時

I play with this kitty like you play with your guitar

我老是在撫弄自己,就好像你玩你的吉他弦從中得到慰藉

(就是自慰啦)

 

[Chorus : Adam Levine]

'Cause girls like you run 'round with guys like me

像妳這般的女孩就喜歡圍繞在我這樣的男孩身邊

Till sundown when I come through

直到桑榆暮影時分我再也無法抗拒妳

I need a girl like you, yeah yeah

我需要像妳這樣的女孩眷顧,耶

Girls like you love fun, and yeah, me too

妳就愛玩味這套,我剛好也是

What I want when I come through

當我意識過來我僅僅想要的

I need a girl like you, yeah yeah

不過是妳這樣的女孩,耶

 

[Post-Chorus: Adam Levine]

I need a girl like you, yeah yeah

妳就是我的菜

I need a girl like you

需要像妳這樣的女孩眷顧

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()