Bebe的新專輯每首歌都很洗腦啊~

當愛情來臨時彷彿靈魂出竅般,

抵擋不住濃濃的調情呀~

這首歌很直接的點出了自己的慾望,

也代表著兩個愛的火熱的兩小無猜情意,

是令人聽了會著魔的歌喔!!

 

藍色:男生

紫色:女生

 

[Intro: Bebe Rexha]

Desire, two souls on fire

濃濃慾火,牽動著兩個靈魂

Desire, two souls on fire

蠢蠢欲動,轉動熱情的靈魂

 

[Verse 1: Bebe Rexha & Quavo]

You got me out here looking foolish

妳讓我看起來像個傻子

Look like a dog, I'm drooling

像是一條狗垂涎三尺

Close your mouth boy and just prove it

別妄想我,男孩,你必須證明給我看

And you know just the way to do it

你一直清楚該怎麼做的

You gon' make me bring the bad girl believe me (Oh-yeah-yeah-yeah)

妳看來像是個壞女孩

You gon' make me pop some tags, fashion season (Oh-yeah-yeah-yeah)

妳使我像是火熱的流行標籤,時代的潮流

You gon' make me do those moves to stop your breathing (Oh-yeah-yeah-yeah)

你的身影讓我停止呼吸

If you losing faith, I'll make you believe it

若你失去信念,我會讓你重新拾起相信

 

[Pre-Chorus: Bebe Rexha & Quavo]

Got me feeling some type of way (Ooh-ooh-ooh-ooh)

感覺我就像是妳的菜

Got a chain on my heart and it's spinning in diamonds

妳的心縈繞我心上像是閃閃發光的鑽石

 

[Chorus: Bebe Rexha & Quavo]

Desire, two souls on fire

濃濃慾火,牽動著兩個靈魂

Make me feel some type of way

就是這份感覺

Desire, two souls on fire

蠢蠢欲動,轉動熱情的靈魂

 

Desire, two souls on fire

濃濃慾火,牽動著兩個靈魂

Make me feel some type of way

就是這份感覺

Desire, two souls on fire

蠢蠢欲動,轉動熱情的靈魂

 

[Verse 2: Bebe Rexha & Quavo]

We can go out to the islands on privates

我們一起到私人島上遊憩吧

We can drive the latest cars, no mileage

開著快車,沒有時速限制

We can do whatever you like, just be quiet

隨心所欲,只要你保持安靜

If you don't break my heart, I'll let you inside it

只要你保證不傷害我的心,我會讓你得逞

 

[Pre-Chorus: Bebe Rexha & Quavo]

Got me feeling some type of way (Ooh-ooh-ooh-ooh)

感覺我就像是妳的菜

Got a chain on my heart and it's spinning in diamonds

妳的心縈繞我心上像是閃閃發光的鑽石

 

And that chain around your heart got me blinded

纏繞我心頭的那份慾望使我盲目

 

[Chorus: Bebe Rexha & Quavo]

Desire, two souls on fire

濃濃慾火,牽動著兩個靈魂

Make me feel some type of way

就是這份感覺

Desire, two souls on fire

蠢蠢欲動,轉動熱情的靈魂

 

Desire, two souls on fire

濃濃慾火,牽動著兩個靈魂

Make me feel some type of way

就是這份感覺

Desire, two souls on fire

蠢蠢欲動,轉動熱情的靈魂

Do I make you feel some type of way?

你也這麼想嗎?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()