上禮拜看到Martin在冬奧會上表演,突然想起這首歌好像還沒翻XD

我第一次聽這首歌以為是Avicii的歌,

後來才知道這真的是他們的友情合作啊!!

雖然在歌名上並沒有掛上Avicii的名字,

但他確實有跨刀合作喔~~

(不難聽出來)

這大概是繼上次Waiting For Love的回饋吧XD

 

[Verse 1]

I thought my heart was gone

我的心不再跳動

After I lost it all

在我失去一切之後

Felt I was falling down

感覺如同跌入谷底

Still I chose to be proud

卻裝的若無其事

Until I hit the ground

直至我一敗塗地

 

[Pre-Chorus]

You got me back on my feet again

是你讓我找回重生的力量

You said that lovers come and may go

你說情人也可能只是過客

You said that time will pass

你說白駒過隙,時間終棄你而走

but I'll stay your friend

但我會挺你到底,我的朋友

I’ll help you up when you feel alone

我會在你感到孤寂時助你一把

 

[Chorus]

I was lonely

我曾經隻身一人

But after all you told me I'd be okay

但你總說事情會過去的

Cause friends are worth a whole lot more than money

莫逆之交,黃金買不到的奢華呀

Hope that everyone has felt like me

我希望你們也和我一樣

Hold on and believe

把握情誼,且真信不疑

 

 

 

[Chorus]

I was lonely

我曾經隻身一人

But after all you told me I'd be okay

但你總說事情會過去的

Cause friends are worth a whole lot more than money

莫逆之交,黃金買不到的奢華呀

Hope that everyone has felt like me

我希望你們也和我一樣

Hold on and believe

把握情誼,且真信不疑

 

 

[Verse 2]

I started looking back

我開始往回頭看

At all I used to have

那些我曾擁有的

I never felt so low

從未感到如此低落

Where did everyone go

大家都去哪兒了?

When I need them most

當我最需要他們的時候

 

[Pre-Chorus]

You got me back on my feet again

是你讓我找回重生的力量

You said that time will pass

你說白駒過隙,時間終棄你而走

but I'll stay your friend

但我會挺你到底,我的朋友

I’ll help you up when you feel alone

我會在你感到孤寂時助你一把

 

[Chorus]

I was lonely

我曾經隻身一人

But after all you told me I'd be okay

但你總說事情會過去的

Cause friends are worth a whole lot more than money

莫逆之交,黃金買不到的奢華呀

Hope that everyone has felt like me

我希望你們也和我一樣

Hold on and believe

把握情誼,且真信不疑

 

 

 

[Chorus]

I was lonely

我曾經隻身一人

But after all you told me I'd be okay

但你總說事情會過去的

Cause friends are worth a whole lot more than money

莫逆之交,黃金買不到的奢華呀

Hope that everyone has felt like me

我希望你們也和我一樣

Hold on and believe

把握情誼,且真信不疑

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()