剛開始聽這首歌?這不是Alan WalkerTired?

幾乎一模一樣的旋律和歌詞啊

 

這首歌是在情人節所發布的,是首非常動人的情歌,

歌詞簡單而富含感情,我並沒刻意修飾或添加字彙,

因為我覺得,遇見心儀的人那個剎那,

心裡想的大概就是這些話的吧

 

[Verse 1: Stanaj]

I see the fear in your eyes

我能看見妳雙眸裡藏著恐懼

Can't find the feeling inside

看不清自己的迷惘

You can run, you can try, living on your own

妳大可逃亡,嘗試,為自己而活

But I just can't let you go

而我不會讓妳離開我身旁

 

[Pre-Chorus: Stanaj]

And I think that you might have been

我想妳肯定

In my heart all along

烙印在我心坎裡許久

And I know that if this is real

這份真實感

Then how could it be wrong?

哪可能是個錯誤?

 

[Chorus: Stanaj]

Wanna make you my only

妳是唯一

Let me heal what's broken

讓我修補妳破碎的心靈

Let your hair down softly

秀髮輕柔而迷人

In a bed of roses

玫瑰花瓣撒滿床上

You don't have to be lonely

別感到孤獨

Let me heal what's broken

讓我修復妳的心

Just lay your head on me

將頭輕輕靠著我

In a bed of roses

在這玫瑰床上

 

[Verse 2: Stanaj]

I'll be the fire inside

我內心澎湃而熱情

The one who's making you wild

我會成為那個使妳瘋狂展現魅力的男孩

And I know you're afraid it'll never last

我知道妳害怕這一切很快消失

'Cause it happens so fast

因為我們間發生的太過突然

 

 

[Pre-Chorus: Stanaj]

And I think that you might have been

我想妳肯定

In my heart all along

烙印在我心坎裡許久

And I know that if this is real

這份真實感

Then how could it be wrong?

哪可能是個錯誤?

 

[Chorus: Stanaj]

Wanna make you my only

妳是唯一

Let me heal what's broken

讓我修補妳破碎的心靈

Let your hair down softly

秀髮輕柔而迷人

In a bed of roses

玫瑰花瓣撒滿床上

You don't have to be lonely

別感到孤獨

Let me heal what's broken

讓我修復妳的心

Just lay your head on me

將頭輕輕靠著我

In a bed of roses

在這玫瑰床上

 

[Outro: Stanaj]

Wanna make you my only

妳是唯一

Let me heal what's broken

讓我修補妳破碎的心靈

Let your hair down softly

秀髮輕柔而迷人

In a bed of roses

玫瑰花瓣撒滿床上

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()