來自比利時的DJ Lost Frequencies在去年的DJ Mag有著非常高的名次,

他與Kygo都是Tropical House的佼佼者,

而我覺得他的歌曲聽起來很舒服,讓人放鬆的感覺,

瘋了就瘋了吧,至少我知道自己想成為怎樣的人。

 

[Verse 1]

Oh Lord

噢,老天

Hear me turn these words into a song

如果你聽見,讓我將這些字轉化成歌曲

For them to sing along to when I'm gone

在我離去時,他們能夠跟著哼唱

For them to sing along to when I'm gone

我離開時,人們能哼唱的一首歌曲

 

[Pre-Chorus]

Oh Lord

噢,老天

Let me be the one to set them free

讓我成為那個使你自由自在的人吧

I will give them every part of me

我願意付出我的所有

Put my heart where everyone can see

將我的真心放在每個人眼前

 

[Chorus]

They can call me whatever they want

想怎麼稱呼我隨你的便

Call me crazy

說我瘋了也沒關係

You can call me whatever you want

你想怎麼叫我,就怎麼叫我吧

But that won't change me

不管怎樣,我都不會改變

I just don't care what the world says

我一點也不在意別人怎麼說我

I'm gonna make it

反正我知道自己的能耐

They can call me whatever they want

所以隨你說吧

So what if I am crazy

是個瘋子又如何?

 

[Verse 2]

Oh Lord

噢,老天

This is so much harder than I thought

這比我想像要困難得多

But I will give them everything I've got

但我仍願意付出我所擁有的一切

One day I am gonna prove them wrong

總有天我會證明給你看的

 

 

[Pre-Chorus]

Oh Lord

噢,老天

Let me be the one to set them free

讓我成為那個使你自由自在的人吧

I will give them every part of me

我願意付出我的所有

Put my heart where everyone can see

將我的真心放在每個人眼前

 

[Chorus]

They can call me whatever they want

想怎麼稱呼我隨你的便

Call me crazy

說我瘋了也沒關係

You can call me whatever you want

你想怎麼叫我,就怎麼叫我吧

But that won't change me

不管怎樣,我都不會改變

I just don't care what the world says

我一點也不在意別人怎麼說我

I'm gonna make it

反正我知道自己的能耐

They can call me whatever they want

所以隨你說吧

So what if I am crazy

是個瘋子又如何?

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()