close

早上打開Twitter看到Taylor也公布了自己的Spotify歌單,

鄉村歌手出身的她果然鍾愛的仍是鄉村民俗樂啊XD

這首歌曲雖然沒有很華麗的詞藻,但是簡單的歌詞配上簡單的旋律,

也能讓人感受到濃濃的愛呢~

 

[Verse 1]

Honey, hold me close

親愛的,緊緊擁住我

Hold me with both arms

用妳溫暖雙臂緊抱著我

Tell me it's alright

告訴我一切都會好好的

Sing me that song I love

哼唱那首我最愛的歌曲

Oh-oh-oh, oh-oh-oh

Honey, I'm a mess

親愛的,我感到一團亂

Its only been three days

但那感覺只有一會兒

Trying not to stress

試著別感到壓力

I'm singing that song we love

我唱著我們共同熱愛的那首歌曲

Oh-oh-oh, oh-oh-oh

 

[Chorus]

Gonna hold my breath until you're here

我屏住呼吸,直到妳的出現

Cause I can't breathe without you dear

沒有妳,我活不下去啊,親愛的

Gonna hold my breath until you're here

所以我屏氣凝神,等著妳出現

Cause I can't breathe without you

沒了妳,我不再有生命

 

[Verse 2]

Honey please come home

親愛的回來吧

I can't sleep through the night

妳不在我身旁,那夜晚我輾轉難眠

I don't do well alone

有些事我無法獨自做好

Singing that song we love

唱著我們最喜愛的那首歌

Oh-oh-oh, oh-oh-oh

Oh-oh-oh, oh-oh-oh

 

 

[Chorus]

Gonna hold my breath until you're here

我屏住呼吸,直到妳的出現

Cause I can't breathe without you dear

沒有妳,我活不下去啊,親愛的

Gonna hold my breath until you're here

所以我屏氣凝神,等著妳出現

Cause I can't breathe without you

沒了妳,我不再有生命

 

 [Chorus]

Gonna hold my breath until you're here

所以我屏氣凝神,等著妳出現

Cause I can't breathe without you

沒了妳,我不再有生命

 

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()