雖然這首歌叫"Lullaby"搖籃曲,但好啦誰說搖籃曲不能有Power XDD

R3hab是一名荷蘭DJ,我永遠記不得怎麼拼他的名字

這首歌找來了同是來自荷蘭年僅21歲的DJ Mike Williams

另推一首Mike的作品"Take Me Down"

 

 

[Verse]

Hypnotized, this love out of me

都是幻覺罷了,我根本不包含在這場愛情

Without your air I can't even breathe

沒了你,我竟不得呼吸

Lead my way out into the light

需要你指引我走向光明

Sing your lu-lu-lu-lu-lullaby

唱著屬於你的搖籃曲

Cherries in the ashtray

苦悶中帶點甜味

Take me through the day

那是當你陪我過這一天

I just gotta make you drunk in memory

我希望可以不要清醒,讓這些回憶延續

See you at the party

在派對上看見你

As long as you're with me

我只想與你一起共度

Sleeping in my bathtub

或一起睡在浴缸裡

But can wish you were late

但我知道這並不會發生

 

[Chorus]

Keep me safe up in the clouds

你始終和我保持距離

'Cause I can't come raining down

因為我不是那個可以使天降甘霖的女孩

Make the monsters sleep in my mind

我只能讓心中的那頭野獸藏在我心中

Sing your lu-lu-lu-lu-lullaby

然後唱著你的搖籃曲

 

[Verse]

Hypnotized, this love out of me

都是幻覺罷了,我根本不包含在這場愛情

Without your air I can't even breathe

沒了你,我竟不得呼吸

Lead my way out into the light

需要你指引我走向光明

Sing your lu-lu-lu-lu-lullaby

唱著屬於你的搖籃曲

Cherries in the ashtray

苦悶中帶點甜味

Take me through the day

那是當你陪我過這一天

I just gotta make you drunk in memory

我希望可以不要清醒,讓這些回憶延續

See you at the party

在派對上看見你

As long as you're with me

我只想與你一起共度

Sleeping in my bathtub

或一起睡在浴缸裡

But can wish you were late

但我知道這並不會發生

 

[Chorus]

Keep me safe up in the clouds

你始終和我保持距離

'Cause I can't come raining down

因為我不是那個可以使天降甘霖的女孩

Make the monsters sleep in my mind

我只能讓心中的那頭野獸藏在我心中

Sing your lu-lu-lu-lu-lullaby

然後唱著你的搖籃曲

arrow
arrow
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()