Kygo最近每天都釋出一首新歌,也都會在IG上傳那首歌的鋼琴版本,

我覺得我已經溺死在那旋律裡了...

這首歌的演唱者來自紐西蘭,是名鄉村歌手,

因而這首曲子充滿浪漫和故事性,

非常非常好聽的一首歌啊~



(Verse 1: Jason Walker)

Wake me up, my eyes are heavy

叫醒我,我的雙眼沉重

And I need some sun, one hit and I am ready

需要一絲絲的陽光,提醒我繼續上路

For whatever comes

不管發生任何事

Nothing can keep me from you

我都不會離你而去

Nothing can keep me from you

沒什麼能將你我分開

Something about, the things you told me

那些你告訴我的種種

Oh, I brought 'em down

噢,我知道讓你失望

Yeah, I took 'em with me to the place we found

但我會改過自新,重新來過

And I'll be waiting for you

就等你一句話

Yeah, I'll be waiting for you

我會一直等你回頭來

 

I follow the moon

追隨著明月

From the dark to the break of dawn

夜闌更深至破曉時分

 

We let it loose

不再去想,不再去猜測

Smoking weed and writing songs

吸口煙,寫首歌

 

(Pre-drop)

Meet me at the sunrise, at the sunrise

在日出時分與我破鏡重圓,在清晨破曉時刻

I can get you so high, so high

我能讓你再次感受那份輕快

 

Burning up the daylight, in the daylight

 點亮我的世界,照亮我的心房

Meet me at sunrise, sunrise

 在旭日東升之時

(Drop)

 

 

(Verse 2: Jason Walker)

Called my name cause I'm so lost

我倍感失落,請呼喊我的名字吧

And I don't know this place

我不知道自己身處何方

And I got this feeling that I just can shake

但有份感覺使我無法拋棄

Nothing can keep me from you

我知道我不能沒有你

Nothing can keep me from you

沒什麼能將我倆分離 

Oh, oh

I follow the moon

追隨著明月

From the dark to the break of dawn

夜闌更深至破曉時分

 

We let it loose

不再去想,不再去猜測

Smoking weed and writing songs

吸口煙,寫首歌

 

 

Meet me at the sunrise, at the sunrise

在日出時分與我破鏡重圓,在清晨破曉時刻

I can get you so high, so high

我能讓你再次感受那份輕快

 

Burning up the daylight, in the daylight

 點亮我的世界,照亮我的心房

Meet me at sunrise, sunrise

 在旭日東升之時

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()