close

「kygo」的圖片搜尋結果

「kygo」的圖片搜尋結果

 

Another day, another year, same old

日復一日,年復一年,老掉牙的故事

I don't wanna live my life in circles

我不願我的生命如此枯燥乏味」

 

話說第一次聽到這首歌腦中一直不斷浮現一個情境:

荒煙漫草,塵土飛揚,農村婦女

如同Stargazingkygo的厲害之處就是讓你一聽見旋律就有個畫面,

彷彿每首歌都擁有了一幅圖畫,而他正是那個畫家,

畫出一首首的美麗風景

 

[Chorus: Sasha Sloan]

All of my friends are settling down

我的朋友們生活都上了軌道

They're only kids but they're married now

他們年輕氣盛卻已找到了歸屬

Let's follow the lights

追隨著光的指引

Let's follow the crowd

追隨著庸碌人潮

Baby we got to get out

寶貝,我們唯一要做的就是逃離

Let's get out of this town

逃離這座小鎮

 

[Verse 1: Sasha Sloan]

I want an ocean view, somewhere

我想看看海景,哪兒都好

As long as I'm next to you, I don't care

只要有你在的地方都是美景

I don't wanna live my life in circles

我不要我的一生一成不變

I just wanna find an empty road

我想走在一條無人踏過的路

Let's get away from here, let's go

離開這兒吧,好嗎

 

[Chorus: Sasha Sloan]

All of my friends are settling down

我的朋友們都以安定下來

They're only kids but they're married now

他們只是孩子卻都結了婚

Let's follow the lights

追隨著光的指引

Let's follow the crowd

追隨著庸碌人潮

Baby we got to get out

寶貝,我們唯一要做的就是逃離

Let's get out of this town

逃離這座小鎮

 

[Verse 2: Sasha Sloan]

Nothing ever changes here, I know

我知道這裡從未有新鮮事

Another day, another year, same old

日復一日,年復一年,老掉牙的故事

I don't wanna live my life in circles

我不願我的生命如此枯燥乏味

I just wanna find an empty road

我想尋找一條新的路途

Let's get away from here, let's go

遠走高飛

 

 

[Chorus: Sasha Sloan]

All of my friends are settling down

我的朋友們生活都上了軌道

They're only kids but they're married now

他們年輕氣盛卻已找到了歸屬

Let's follow the lights

追隨著光的指引

Let's follow the crowd

追隨著庸碌人潮

Baby we got to get out

寶貝,我們唯一要做的就是逃離

Let's get out of this town

逃離這座小鎮

 

[Outro: Sasha Sloan]

Let's get out of this town

踏上旅途

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()