相關圖片

 

 

 

 

 

Imagine there's no heaven

想像一天沒有了天堂

It's easy if you try

你試想就知道這很簡單

No hell below us

也沒有地獄

Above us only sky

頭頂只有天空

Imagine all the people

想像所有人

Living for today... Aha-ah...

努力為今天活著

 

Imagine there's no countries

想像一天沒有了國家

It isn't hard to do

你試想就知道這並不難

Nothing to kill or die for

沒有謀殺或犧牲

And no religion, too

也沒有宗教

Imagine all the people

想像所有人

Living life in peace... You...

都活在和平中

 

You may say I'm a dreamer

你可以說我愛幻想

But I'm not the only one

但我並非唯一懷有如此期待的人

I hope someday you'll join us

我希望有天你能懂得

And the world will be as one

這樣世界就能一家親

 

Imagine no possessions

想像一天沒有財產

I wonder if you can

我好奇你是否能夠放下

No need for greed or hunger

不再貪求或飢餓

A brotherhood of man

大家情同手足

Imagine all the people

想像所有人

Sharing all the world... You...

一起共享世界

 

You may say I'm a dreamer

你可以說我愛幻想

But I'm not the only one

但我並非唯一懷有如此期待的人

I hope someday you'll join us

我希望有天你能懂得

And the world will be as one

這樣世界就能一家親

 

「schindler's list quote」的圖片搜尋結果

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    John Lennon schindler's list
    全站熱搜

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()