這首歌由Rita Ora所演唱,描述一段糟糕的感情,

明明知道這是自找的,卻無法控制自己,

Becky想到”Lost Stars”的其中一段歌詞:

“Best laid plans sometimes are just a one night stand”

(為何一夜情在眼下成了最佳的計畫?)

有時候過不去的只是自己的心,

明天等你清醒,會恨死當時愚蠢的自己,

所以,別傻了,當個為自己作主的女孩吧

 

It's you and your world and I'm caught in the middle

我想我永遠無法介入你的世界

I caught the edge of a knife and it hurts just a little

我卻仍然嘗試一點點的希望,雖然那令我痛不欲生

And I know, and I know, and I know, and I know that I can't be your friend

我懂,我知道我們不可能成為朋友

It's my head or my heart, and I'm caught in the middle

我就是自己的主宰,如今卻陷入兩難

My hands are tied, but not tied enough

就好像無能為力,卻知道這不過是自找的

You're the high that I can't give up

你已令我無法自拔,我知道我離不開你

Oh lord, here we go

噢,上帝啊,成全我們

 

I might hate myself tomorrow

也許明天到來,我會恨我自己

But I'm on my way tonight

但今晚由我做主

At the bottom of a bottle

在那瓶酒裡

You're the poison in the wine

藏著你的毒藥

And I know

我明白

I can't change you and I

我無法改變你和我

I won't change

而我也沒打算改變

I might hate myself tomorrow

也許明天我會憎恨自己的決定

But I'm on my way tonight

但今晚,就這樣吧

 

Let's be lonely together

讓我們孤單的一起度過這一夜吧

A little less lonely together

加點孤獨的滋味,讓我們在一塊吧

Eyes wide shut and it feels like the first time

緊閉雙眼,像是偷嚐禁果般的感受

Before the rush to my blood was too much and we flatlined

在我血液充斥全身前,那死寂感迎面而來

And I know, and I know, and I know, and I know just how this ends

我知道,我們會如何結束這一回合

Now I'm all messed up and it feels like the first time

我搞砸了一切,就和以往一樣

 

I might hate myself tomorrow

也許明天到來,我會恨我自己

But I'm on my way tonight

但今晚由我做主

At the bottom of a bottle

在那瓶酒裡

You're the poison in the wine

藏著你的毒藥

And I know

我明白

I can't change you and I

我無法改變你和我

I won't change

而我也沒打算改變

I might hate myself tomorrow

也許明天我會憎恨自己的決定

But I'm on my way tonight

但今晚,就這樣吧

 

Let's be lonely together

讓我們孤單的一起度過這一夜吧

A little less lonely together

加點孤獨的滋味,讓我們在一塊吧

 

Let's be lonely together

讓我們孤單的一起度過這一夜吧

A little less lonely together

加點孤獨的滋味,讓我們在一塊吧

 

My hands are tied, but not tied enough

就好像無能為力,卻知道這不過是自找的

You're the high that I can't give up

你太過完美,我知道我離不開你

Oh lord, here we go

噢,上帝啊,成全我們

 

I might hate myself tomorrow

也許明天到來,我會恨我自己

But I'm on my way tonight

但今晚由我做主

At the bottom of a bottle

在那瓶酒裡

You're the poison in the wine

藏著你的毒藥

And I know

我明白

I can't change you and I

我無法改變你和我

I won't change

而我也沒打算改變

I might hate myself tomorrow

也許明天我會憎恨自己的決定

But I'm on my way tonight

但今晚,就這樣吧

 

Let's be lonely together

讓我們孤單的一起度過這一夜吧

A little less lonely together

加點孤獨的滋味,讓我們在一塊吧

 

Let's be lonely together

讓我們孤單的一起度過這一夜吧

A little less lonely together

加點孤獨的滋味,讓我們在一塊吧

 

A little less lonely together*3

加點孤獨的滋味,讓我們在一塊吧

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()