AVICII IS BACK

終於等到他了!!!

廢話不多說,這次的EP總共6首歌,

每首都是不同的風格呢,

時間允許的話,Becky會一一翻完,

原本以為這首歌是在講生命中的好友

翻到最後才發現,啊

原來是一男一女呀XD

是專輯中節奏最強的歌,

非常耐人尋味喔

 

[Verse 1]

Hey

Do you remember we said, "Hello"?

還記得初次見面,我們生澀的向彼此問好

And you asked me about my Levi's T-shirt

妳尷尬地尋找話題,問了問我的Levi上衣

Said, "You are a friend of mine"

然後妳說:現在我們是朋友了

My, oh my

噢,我的老天

You must have saved me about a thousand times

妳肯定拯救過我不下千次

I wouldn't be the one I am today

我能擁有今天的成就

If you hadn't been a friend of mine

全是因為擁有妳

 

[Chorus]

I ain't misbehaving

我沒有說笑

I'm just telling you the truth

我打從心底這麼覺得

Take my love for granted

別吝嗇拿走我的愛

Yeah, I'll give it all to you

是呀,我願意把我所擁有的都分享與妳

Made me count for something

讓我仔細想想

Yeah, I feel it in my heart

千真萬確,我感覺的到

God only knows what I'd have been if you hadn't been

我只能向上帝哭訴,直到妳闖入我的生命

 

[Post-Chorus/Drop]

A friend of mine

噢,吾友

 

[Verse 2]

Hey

Hey, hey, hey, hey

I haven't seen you around since high school

自高中畢業,我已經好久沒見到妳了

How you doin', do you still remember me?

妳過得如何呢?是否還記得我?

Are you still a friend of mine?

妳仍是我的摯友嗎?

Guess you're still a friend of mine

我想是的,妳肯定記得我

Guess you're still a friend of mine

我猜我們依舊是彼此生命中不可或缺的人

 

Now I see

如今我懂了

I see

我明白

Why I get nervous when you look at me

為何當妳注視著我時,我感到緊張

It's like your eyes are trying to tell me something

那是因為妳的眼神,似乎能訴說妳想告訴我的所有事物

That you're more than just a friend of mine

我明白妳不只是我的朋友而已

That you're more than just a friend of mine, oh my

我們之間的關係,早已超越了普通朋友

 

[Chorus]

I ain't misbehaving

我沒有說笑

I'm just telling you the truth

我打從心底這麼覺得

Take my love for granted

請別吝嗇拿走我的愛

Yeah, I'll give it all to you

是呀,我願意把我所擁有的都分享與妳

Made me count for something

讓我仔細想想

Yeah, I feel it in my heart

千真萬確,我感覺的到

God only knows what I'd have been if you hadn't been a friend of mine

我只能向上帝哭訴,直到妳闖入我的生命

 

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()