來自英國的樂團The Vamps,他們的歌清新柔和,

讓人有種戀愛的感覺~~

我第一首聽他們的歌是”Can we dance”,非常好聽呢!!

這首歌也不例外,是首充滿愛意的小情歌,

希望你們喜歡我的翻譯喔><

 

 

I think it's in the way you move

我想這就是妳吧

Like you're living in the movies

和電影明星一樣

But I don't know for sure

只是我沒那麼確定

Or is it how you change your mind?

妳是否改變主意了

Like the wind in Oklahoma

就如同奧克蘭荷馬的風

The freedom I adore

我仰慕妳的自由自在

 

Take me for all that I am and

帶著我

Save me from all that you can and

用妳最大的努力拯救我

I try my best to keep you strong

我用盡全力使妳堅強

I'm tired but I cannot sleep well

我疲倦卻無法入眠

I know you're waiting for me and

因為我知道妳正在等著我

I swear to God I'll make it home

我向天發誓,會帶妳回家

 

I'm gonna run to your door

我會去敲妳的門

And kiss them pretty lips of yours

親吻妳那美麗的唇

And stare into your eyes so blue

注視著妳湛藍雙眼

Taking me to Heaven

帶妳進入如天堂般的美好

With every beating of your heart

感受妳的每刻心跳

Groove so fine

我愛這份歡愉

The way your body moves with mine

妳在我身上游移的方式

I'm certain there's a sunrise and the nights fall just like they do

我再確定不過,不管數了多少日出日落

I love loving you

我都會深深的愛著妳

I come back for you

無論在哪,我都願意回到妳身邊

I love loving you

我深深的愛著妳啊

 

I get the page you wrote for me

妳留下最美的一頁

In Arizona our friends are sitting there

在亞利桑那,我們的朋友都在那兒

Those voice that say I'm yours

他們笑著說我們太閃了

Another day and I'm awake

當我醒來

A hotel call, I'm in LA

才發現自己在洛杉磯

Yeah, you're on my mind

是呀,妳一直在我心底

Every minute of every day

每一分,每一秒

 

Who says that we need a plan and

誰說戀愛一定要有計畫

We'll speak when I'm in Japan and

距離對我們來說從來不算什麼

I give it all to feel your skin

每刻都能感覺到妳的存在

I'm tired but I cannot sleep well

我疲倦卻無法入眠

I know you're waiting for me and

因為我知道妳正在等著我

Help me God I'm wearing thin

上帝救救我吧,我快受不了了

 

 

I'm gonna run to your door

我會去敲妳的門

And kiss them pretty lips of yours

親吻妳那美麗的唇

And stare into your eyes so blue

注視著妳湛藍雙眼

Taking me to Heaven

帶妳進入如天堂般的美好

With every beating of your heart

感受妳的每刻心跳

Groove so fine

我愛這份歡愉

The way your body moves with mine

妳在我身上游移的方式

I'm certain there's a sunrise and the nights fall just like they do

我再確定不過,不管數了多少日出日落

I love loving you

我都會深深的愛著妳

I come back for you

無論在哪,我都願意回到妳身邊

I love loving you

我深深的愛著妳啊

 

I'm gonna run to your door

我會去敲妳的門

And kiss them pretty lips of yours

親吻妳那美麗的唇

And stare into your eyes so blue

注視著妳湛藍雙眼

Taking me to Heaven

帶妳進入如天堂般的美好

With every beating of your heart

感受妳的每刻心跳

Groove so fine

我愛這份歡愉

The way your body moves with mine

妳在我身上游移的方式

I'm certain there's a sunrise and the nights fall just like they do

我再確定不過,不管數了多少日出日落

I love loving you

我都會深深的愛著妳

arrow
arrow

    beckyxmaggie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()